Środa, 19 sierpnia 2015 · dodano: 20.08.2015 | Komentarze 2

Do pracy w spokojnym tempie, bo tylko to mi pozostaje. W ciągu dnia, w pracy ponownie daje o sobie znać przepuklina. Z godziny na godzinę ból coraz mocniejszy, który niestety nie ustąpił i powrót do domu z zaciśniętymi zębami ze średnią ledwo 15 km/h. Gdy dotarłem do domu od razu łyknąłem ketonal forte, położyłem się i dopiero poczułem ulgę. Zastanawiam się co robić dalej. Rzucić rower w kąt i być bezsilnym, czy jeździć? Oczywiście z rozsądkiem i wozić ketonal przy sobie. Wizyta u chirurga dopiero 8 września, a operacja być może i za pół roku, bo takie są średnio terminy. Niestety nie stać mnie, by operować się prywatnie,

| 20:40 czwartek, 20 sierpnia 2015 | linkuj Oczywista oczywistość, że o forsowaniu nie ma mowy. Dolegliwości są o tyle nieprzewidywalne, że potrafi być 2 tygodnie spokoju, po czym pojawiają się w odstępie kilku dni, a następnie dalej spokój. Na chwilę obecną pozwolenie na jazdę od lekarza mam, ale w tempie czysto rekreacyjnym i z wyłączeniem długich dystansów. Po wizycie u chirurga pewnie będę miał klarowny obraz co dalej.
anetkas
| 19:50 czwartek, 20 sierpnia 2015 | linkuj Oczywiście , że powinieneś teraz odpoczywać i nie forsować się zbyt - tym bardziej, że dolegliwości się nasilają.
No i najważniejsze, nie miałes usg i nie wiadomo jak to wygląda, więc dla własnego bezpieczeństwa mógłbyś przestać jeździć, ponieważ możesz zrobić sobie jeszcze gorsze kuku. "Bezsilny" to dopiero bedziesz, jak to powikłasz, i taka moja rada: pamiętaj że rower to nie jest wszystko - zdrowie masz jedno, i masz małe dziecko... :)