Luty, 2016

Niedziela, 28 lutego 2016 · dodano: 28.02.2016 | Komentarze 0

Skorzęcin, Wylatkowo, Smolniki Powidzkie

Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 0

Od rana pojechaliśmy z Kacprem znowu w teren. Najpierw do Skorzęcina przez Miaty i Gaj. Zrobiliśmy jedną pętelkę Winter Race. Ja depnąłem nieco mocniej i gdzieś na szóstym kilometrze oderwałem się od kolegi. Po dojeździe do hotelu Białego poczekałem na niego i zrobiliśmy krótką przerwę. Jako, że byliśmy w Skorzęcinie, to oczywiście obowiązkowa wizyta na molo...

Jezioro w dniu dzisiejszym wyglądało tak...

Ze Skorzęcina pojechaliśmy do Wylatkowa, a stamtąd w kierunku Ostrowa przyjemnymi duktami leśnymi...

Do samego Ostrowa nie wjeżdżaliśmy i zahaczając o Smolniki Powidzkie pomknęliśmy lasem w kierunku Słowikowa. Dalej już asfaltową drogą przez Trzemżal wróciliśmy do Trzemeszna.

Gniezno, Skorzęcin i test nowej opony

Piątek, 26 lutego 2016 · dodano: 26.02.2016 | Komentarze 1

Z samego rana wymiana opony. Stara wysłużona, fabrycznie założona Kenda z przebiegiem blisko 160000 km zawisła na haku, ustępując miejsca nowej zwijanej oponie. Muszę przyznać, że założenie tego ustrojstwa do wygodnych nie należy :-D W południe ruszyłem najpierw do Gniezna odebrać wyniki badań żony. Dojazd przez Wymysłowo i Wierzbiczany. Będąc w Gnieźnie otrzymałem telefon z pracy, więc jeszcze na chwilę tam podjechałem. Z Gniezna przez Lubochnię, Sokołowo pojechałem do Skorzęcina i tam pokręciłem się po lasach na wymagającym terenie testując nowo założoną na tył oponę. Po pierwszej jeździe jestem z niej zadowolony, lepiej trzyma się podłoża, a i opory toczenia są mniejsze. A założyłem takie coś...

Na początku przyszłego tygodnia powinna dojść jeszcze przesyłka z oponą na przód, więc ogumowanie na nowy sezon będzie z głowy. W rezerwie pozostanie jeszcze Smart Sam kupiony okazyjnie :-)

Wylatowo i Wydartowo wieczorem

Czwartek, 25 lutego 2016 · dodano: 25.02.2016 | Komentarze 0

Wieczorna rundka przez Trzemżal, Wylatowo, Wydartowo i Kruchowo razem z Karolem i Kacprem. Tym razem dla odmiany 100% asfalt. Pod koniec zaczął mnie łapać skurcz lewej łydki, co nie jest optymistycznym symptomem.

Terenu ciąg dalszy...

Sobota, 20 lutego 2016 · dodano: 20.02.2016 | Komentarze 1

Na sobotnie przedpołudnie zgadałem się z Kacprem i Karolem. Więcej chętnych zabrakło i we trójkę pojechaliśmy do Skorzęcina. Celem oczywiście objazd trasy Winter Race. Dla mnie po czwartkowym tripie, była to kolejna okazja do jazdy tamtejszymi ścieżkami, ale dla kolegów coś nowego. Do Skorzęcina spokojnie dotarliśmy przez Krzyżówkę i Sokołowo. Na miejscu krótka przerwa, a po niej objazd i pierwsza pętla. Jechaliśmy spokojnie tak, aby Kacper i Karol zaznajomili się z trasą. Jak już wspomniałem w czwartek, na trasie znajdują się odcinki, które łatwe nie są i przekonali się o tym dzisiaj Kacper z Karolem. Jeden z podjazdów totalnie ich zaskoczył...

Po pokonaniu pierwszej pętli ruszyliśmy na kolejną, ale tym razem z zamiarem szybszego przejazdu. Początkowo jechaliśmy razem, ale z upływem metrów zacząłem się odrywać od kompanów. W Skubarczewie miałem już ładnych paręset metrów przewagi. Mimo to cisnąłem dalej. Jako, że zapodałem sobie ostrzejsze tempo, to i się wiadoma rzecz zmęczyłem się. Po dojeździe nad jezioro Białe, zrobiłem chwilę przerwy...

Minęło dobre pięć minut i na horyzoncie ukazał się Kacper...

A zaraz za nim Karol...

Chwilę odpoczęli i można było ruszać dalej. Pojechaliśmy jeszcze na Orlą Górę pstryknąć wspólne foto...

Następnie zajrzeliśmy na molo, ale wiało tak mocno, że momentalnie się stamtąd ewakuowaliśmy. Fale na jeziorze były niczym na morzu. Powrót do Trzemeszna przez Gaj i Bieślin. W ten oto sposób chłopaki poznali trasę tegorocznego wyścigu, a ja pozwoliłem sobie mocniej depnąć, chociaż aktualna forma w porównaniu do ubiegłorocznej jeszcze słaba.

Skorzęcin i trening w terenie

Czwartek, 18 lutego 2016 · dodano: 18.02.2016 | Komentarze 5

Dzisiaj wolne, więc trzeba było zabrać się za odrabianie zaległości i szlifowanie formy. Pojechałem oczywiście do lasów skorzęcińskich katować się w terenie. Dojazd przez Bieślin i Gaj, a następnie leśnymi duktami do Skorzęcina. W Skorzęcinie wbiłem się na trasę Winter Race...

Pojeździłem sporo po lesie zaliczając wiele zjazdów i podjazdów, co złożyło się na ponad 1000 metrów przewyższeń tego dnia. Nie powiem, w giry weszło. Na koniec pojechałem zajrzeć na plażę w Skorzęcinie...

A następnie do domu przez Gaj, Krzyżówkę i Miaty. Było już nieco lepiej niż w niedzielę, ale do optymalnej formy jeszcze sporo brakuje.

Lasy Skorzęcińskie i nogi z waty

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 1

Na dzisiaj zaplanowałem sobie objazd trasy tegorocznego Winter Race. Wstępnie umówiłem się z chłopakami z GKKG, że dołączę do nich w lesie gdzieś między Lubochnią i Krzyżówką. Zajechałem na miejsce, czekałem, ale chłopaków nie było widać. Po chwili na horyzoncie ukazał się samotnie jadący Darek Łukasiewicz. Reszta ekipy prawdopodobnie zdążyła chwilę wcześniej przemknąć. We dwójkę, więc pojechaliśmy razem stronę Skorzęcina. Będąc już w lasach skorzęcińskich dołączył do nas Radek Jaskulski, który z Gniezna wyjechał później niż cała reszta. Darek pojechał spokojnie pokręcić się po lesie, a my z Radkiem kontynuowaliśmy objazd trasy. Muszę przyznać, że dwie zmiany wprowadzone w porównaniu z rokiem ubiegłym dodają smaczku, ale i są bardziej wymagające. Wspomnę tylko, że w drodze powrotnej miałem już nogi z waty i Radek w zasadzie mnie holował :D Spora dawka terenu w połączeniu z brakiem jazdy z mojej strony w ostatnim czasie sprawiły, że forma jest bliska zeru. Dawno się tak nie namordowałem. Chęci były na szybszą jazdę, ale nogi zastrajkowały i nie dało się nic zrobić. Teraz nie pozostaje nic innego jak wziąć się za systematyczną jazdę i powrót do dyspozycji z zeszłego roku :-)

Sobota, 13 lutego 2016 · dodano: 13.02.2016 | Komentarze 0

Trzeba zacząć się trochę ruszać, bo waga idzie w górę :-P