Czerniejewo, Niechanowo

Czwartek, 26 listopada 2015 · dodano: 26.11.2015 | Komentarze 2

Dzisiaj pogoda była całkiem znośna. Co prawda zabrakło słońca, ale wiatr był praktycznie nieodczuwalny, w związku z czym wybrałem się do Czerniejewa. Pojechałem przez Miaty i Krzyżówkę. Tam w lesie poszerzyli i nieco utwardzili drogę pożarową nr 14...

Dalsza droga przez Lubochnię, południowe obrzeża Gniezna, Gębarzewo i Nidom. Do Czerniejewa wjechałem drogą od strony Witkowa i Żydowa. Napis na murze kamienicy powitał mnie w tym uroczym miasteczku...

A jak Czerniejewo, to obowiązkowo wizyta pod pałacem...

Pokręciłem się trochę po parku przelatując po liściastym dywanie...

I zrobiłem sobie krótką przerwę przy stawie na gorącą herbatę...

Ogrzany ciepłą herbatą ruszyłem w drogę powrotną. Pojechałem przez Szczytniki Czerniejewskie, Malczewo i Niechanowo. W Niechanowie zajrzałem na Planty zobaczyć jak prezentuje się stadion piłkarski naszego jedynego w powiecie III-ligowca. Trzeba przyznać, że stadion wielkością nie powala, ale jego kameralne położenie w otoczeniu parku daje mu swoistego uroku...

"Klatka dla gości" za to wygląda trochę komicznie, ale wymogi licencyjne są, jakie są i chcąc grać w obecności swoich najwierniejszych fanów w III lidze na swoim stadionie coś trzeba było na szybko stworzyć...

Dalej pomknąłem przez N.W.N. oraz Miaty i w domu zameldowałem się krótko po godzinie 15.

| 21:46 piątek, 27 listopada 2015 | linkuj Generalnie nie jechałem nią, bowiem śmigałem na Lubochnię, ale z pewnością utwardzona została na długim odcinku. Wracałem przez N.W.N., ale od tamtej strony nie zauważyłem, by coś utwardzili.
| 17:39 piątek, 27 listopada 2015 | linkuj Haha - normalnie czytasz chyba mi w myślach bo myślałem aby pojechać zobaczyć tą utwardzoną drogę w kierunku NWN. Ona została utwardzona na całej długości?