Spalanie świątecznych kalorii

Niedziela, 27 grudnia 2015 · dodano: 27.12.2015 | Komentarze 0

Dzisiaj w południe wyruszyliśmy razem z Kacprem pokręcić trochę po okolicach i przede wszystkim spalić część kalorii wchłoniętych przez te świąteczne dni. Wczoraj trochę się popiło i nie wiedziałem jak będzie, ale noga podawała, więc było całkiem w porządku :-) Pojechaliśmy przez Miaty i Krzyżówkę w kierunku Lubochni. W lesie trafiliśmy na małą przeszkodę w postaci obalonego drzewa...

Z Lubochni pojechaliśmy przez Wierzbiczany, Jankówko i Wełnicę w kierunku Dębówca. Tam zrobiliśmy krótką przerwę...

Muszę przyznać, że sporo ludzi kręciło się dzisiaj w Lasach Królewskich. Na samym parkingu leśnym naliczyłem dziewięć samochodów, a jadąc przez las co rusz mijaliśmy spacerowiczów i to aż po same Smolary. W lesie spędziliśmy trochę więcej czasu i po chwili ponownie się zatrzymaliśmy, by pstryknąć kilka fotek...

Nasze "dyliżansy" podczas postoju...

Tak się przyglądaliśmy świecącemu słońcu i okalającej nas przyrodzie i wywnioskowaliśmy, że wciąż mamy jesień, a nie zimę...

Jednak, gdy przyjrzeliśmy się dokładniej, to widać na horyzoncie już wiosnę. Pąki zaraz zaczną wypuszczać...

Postój nieco się przeciągnął, więc trzeba było ruszać dalej. Wiele nie ujechaliśmy, a rozpędzeni zaczęliśmy ostro hamować, bowiem naszym oczom ukazała się taka oto choinka...

Uśmialiśmy się trochę. Nie wiem czy to sprawka krasnoludków, czy może dzieci, ale na drzewku poza bombkami i cukierkami wisiała kartka...

Dalszą jazdę kontynuowaliśmy Lasami Królewskimi, by dojechać do Grabowa, a stamtąd przez Jastrzębowo i Kruchowo wróciliśmy do Trzemeszna.