Gniezno

Piątek, 29 stycznia 2016 · dodano: 30.01.2016 | Komentarze 0

Śnieg stopniał, drogi zrobiły się suche, więc i ta dziadowska sól praktycznie zniknęła. Można było się w końcu ruszyć po trzech tygodniach rowerowej posuchy. Wcześniej nie miałem totalnie ochoty ze względu na wszechobecną sól. Gdybym był w pełni dysponowany, to wykorzystałbym ten czas, aby chociaż trochę pobiegać, ale ze względu na przepuklinę raczej nie było o tym mowy. W południe ruszyłem z domu w kierunku Gniezna, gdzie musiałem załatwić jedną sprawę papierkową. Pojechałem przez Miaty i dalej lasem z kierunku Lubochni. W lesie po roztopach trochę błotka, ale też nie jakoś tragicznie. Droga do Gniezna ciężka, bowiem pod wredny wmordewind. Na miejscu załatwiłem co miałem załatwić i mogłem ruszać w drogę powrotną. Zajrzałem jeszcze na chwilę nad jezioro Jelonek, czyli popularną Wenecję...

Powrót do domu przez Dębówiec i Ganinę, gdzie tknęło mnie, aby pojechać przez las i ścieżki, którymi wcześniej nie jeździłem. Oczywiście jechałem na czuja z zamiarem dotarcia w okolice Jastrzębowa lub Smolar. I tak sobie pokonywałem leśne dukty, aż trafiłem na fajną ścieżkę w otoczeniu brzózek...

Jak się okazało ta droga doprowadziła mnie do samych Smolar. Dalsza droga to już jazda przez znane fyrtle: Jastrzębowo, Kruchowo i Niewolno. W ten sposób pyknęło pięć dyszek i muszę przyznać, że po trzech tygodniach nic nie robienia poczułem je w nogach :D Mam nadzieję, że teraz pogoda pozwoli na częstszą jazdę, bo i cztery kilogramy przybyły przez miesiąc czasu. Trzeba temu zapobiec :-)