• Kalorie 2094kcal

Trening (test opony i butów)

Wtorek, 8 marca 2016 · dodano: 08.03.2016 | Komentarze 2

Dzisiaj dzień wolny od pracy, więc trochę sobie testowałem. Pojechałem w teren do lasów skorzęcińskich, aby sprawdzić kolejną oponę. Tydzień temu na tył założyłem Hutchinson Python 2.1, z której jestem zadowolony. Teraz to samo, a nawet i więcej mogę powiedzieć o tej oponie...

Schwalbe Racing Ralph 2.25 radzi sobie świetnie w terenie. W porównaniu do Kendy, którą wcześniej miałem założoną jako fabryczną, to jest przepaść. Poza oponą testowałem dzisiaj także buty. Co prawda kupiłem je jeszcze w ubiegłym roku, ale tak jakoś mi się dobrze w trekkingach jeździło, że te przeleżały ten czas w szafie. Ale, co się odwlecze, to nie uciecze. Z nowych butów także jestem zadowolony. Trzymają się na nodze dużo lepiej niż sznurowany trekking. Nie jest to co prawda nic topowego, ale jakość wykonania całkiem solidna...

W lesie zrobiłem sobie rundkę trasy Winter Race, a na nowej oponie oraz świetnie trzymającymi na nogach butami jechało się wyśmienicie. Konfiguracja na niedzielę w zasadzie gotowa. Trochę słabiej z formą z racji mniejszej ilości jazdy od początku roku, ale podczas wyścigu zabawa na pewno będzie przednia. Po jeździe w terenie zrobiłem sobie krótką przerwę przy brzegu jeziora Białego...

A następnie powrót w kierunku Trzemeszna. Najpierw lasem w stronę Kinna, a dalej na Ostrowite Prymasowskie. Około kilometrowy i przyjemny odcinek od rozjazdu na Kinno/Trzemeszno/Skorzęcin/Ostrowite, który niedawno był szutrowy stał się mniej przyjemny, bowiem asfaltowy...

Dalszy przebieg powrotnej trasy to Gaj, lasy w okolicy Ćwierdzina i Krzyżówki oraz Miaty. W domu zameldowałem się nieco zmęczony, ale zadowolony z dzisiejszego testu :-)