Duszno i Gołąbki

Sobota, 19 marca 2016 · dodano: 19.03.2016 | Komentarze 1

Dzisiaj razem z Kacprem i chłopakami z GKKG (Tomkiem, Arturem i Markiem) pojechaliśmy do Duszna. Chłopaki cisnęli z Gniezna i mieliśmy spotkać się w Kozłowie. Dojechaliśmy z Kacprem do Kozłowa chwilę przed czasem, więc ruszyliśmy w szutrówką w kierunku Strzyżewa. Jako, że wiało w ryja postanowiliśmy poczekać na nich w lesie. I tak czekaliśmy 20 minut, a chłopaków widać nie było. Robiło się chłodno, więc ruszyliśmy w kierunku Pasieki z myślą, że i tak nas dogonią. I tak dotarliśmy do Pasieki, Niewolna gdzie znowu chwilkę czekaliśmy i nadal nic. Chłodny wiatr skutecznie zniechęcał na postoju, więc ruszyliśmy dalej. Szybki zjazd do Folusza i dalej jazda w kierunku Wydartowa. Po chwili oglądam się do tyłu, a na horyzoncie pojawiła się grupka gnieźnieńska. Dalej jechaliśmy już w piątkę prosto do Duszna. Pod punktem widokowym zawrotka i dalej jazda w kierunku Gozdawy (fotka od Kacpra z kamerki, bo nawet nie było czasu na pstrykanie :-D)...

Stamtąd pojechaliśmy do Padniewka i dalej pod wmordewind do Gołąbek. Droga co prawda asfaltowa, ale na przemian góra - dół w połączeniu z tym wmordewindem spowodowały, że na odcinku do Palędzia miałem problem z utrzymaniem tempa. Z Gołąbek chłopaki obrali kurs na Gniezno. Potowarzyszyliśmy im jeszcze przez chwilę wbijając się do Lasów Królewskich i na rozjeździe pożegnaliśmy, zawracając w kierunku Trzemeszna. Powrót przez Jastrzębowo i Kruchowo.