Leciutki rozruch...

Poniedziałek, 18 kwietnia 2016 · dodano: 18.04.2016 | Komentarze 4

Zacznę może w ten sposób, że po prostu nie mogłem się już powstrzymać. Siedzę w domu po operacji i już nie mogę usiedzieć. Czuję się coraz lepiej, w zasadzie nie czuję już bólu, ale muszę uważać, bo dźwigać nie wolno. Ale ogólnie rzecz biorąc jest dobrze. Wiadomo, pełny zrost tkanek nastąpi dopiero po trzech miesiącach, więc dopiero wtedy będzie można pokręcić konkretniejsze tripy. Póki co spokojnie, na luzie i stopniowo do przodu. Dzisiaj wyszedłem z córką pokręcić po osiedlu, bo chciała. Ale zrobiliśmy koło kilometra i spotkała koleżankę na rowerze, więc we dwie pojechały sobie dalej same. A ja skoro byłem już ubrany, to postanowiłem sprawdzić czy dam radę pojechać coś więcej. I tak sobie przez Wymysłowo dotarłem nad jezioro Wierzbiczany...

Tam sobie zrobiłem chwilkę przerwy, patrząc jak to się zmieniają barwy przyrody przy balansującym pomiędzy chmurami słońcu...

Dalej pojechałem w kierunku Lubochni i wykręciłem w las w moją ulubioną ścieżkę. Okazało się, że stoi tam samochód, więc od razu przypomniało mi się jak jesienią ktoś wyrzucił w tym miejscu całą stertę śmieci. Zastanawiałem, czy czasem ponownie ktoś nie przyjechał wyrzucić śmieci, ale jednak nie. Gdy mijałem samochód, to zobaczyłem w nim kierowcę, a między jego nogami kobiecą głowę :-D Postanowiłem nie przeszkadzać i kulturalnie oddaliłem się, podążając w swoim kierunku :-P Powrót do Trzemeszna przez Krzyżówkę i Miaty. Pierwsza jazda po operacji była bardzo przyjemna. Nie przeszkadzał nawet wmordewind, ale to pewnie dlatego, że głód jazdy jest duży.

| 21:06 piątek, 22 kwietnia 2016 | linkuj Anetkas - one jeździły sobie tylko po osiedlu, pomiędzy blokami :)
anetkas
| 20:52 piątek, 22 kwietnia 2016 | linkuj O lol... gratuluję odwagi, puścić kilkuletnie dziecko samo z koleżanką na rowerze to już jest hardcore. Chyba że mowa o starszej córce to zwracam honor :)
| 20:29 środa, 20 kwietnia 2016 | linkuj Szybko na ten rower wyskoczyłeś - wracaj do zdrowia.
bobiko
| 07:53 środa, 20 kwietnia 2016 | linkuj Cieszę się, że wracasz powoli do zdrowia i wiem, ze poszalejesz na maksa ;) tylko pamietaj, najpierw wykuruj sie do konca, rower poczeka ;)