Przyjezierze

Poniedziałek, 23 maja 2016 · dodano: 23.05.2016 | Komentarze 2

Dzisiaj naszło mnie, aby pojechać do Przyjezierza. Wsiadłem na rower i tak też uczyniłem. Nie sprawdziłem wyjątkowo prognozy pogody, co się sromotnie na mnie zemściło. Cała droga do Przyja to upierdliwy wmordewind o sile 7 m/s. Powrót niewiele lepszy, bo z wiatrem z boku, dopiero od Słowikowa trochę w plecy. W połączeniu ze skwarem z nieba i nasilonymi objawami alergicznymi dało mi nieźle popalić. Delikatnie mówiąc zmęczyłem się, a w drodze powrotnej w Trzemżalu zrobiłem obowiązkowy pit-stop na zakup 1.5 L wody mineralnej, którą prawie całą na miejscu wypiłem :-D

Dojazd do Przyjezierza przez Trzemżal, Słowikowo i tam wykręciłem w teren w kierunku Gałczynka...

Dalej pojechałem przez Orchowo, Mlecze, Wysoki Most i lasem dotarłem do Przyjezierza. Na głównej ulicy otwarty już sklep i kilka punktów z lodami, goframi, itp. Zajrzałem też na molo...

Zrobiłem krótką przerwę i uzupełniłem kalorie. W takim upale z batonika zostałoby niewiele, więc dzisiaj z domu zabrałem co nieco orzeszków...

Wszamałem, napiłem się i ruszyłem w drogę powrotną przez Ostrowo, Bielsk i Wólkę Orchowską, gdzie wjechałem na szlak, którym podążałem do Przyja i analogicznie tą samą trasą wróciłem. Dzisiejsza pogoda nieźle dała w kość, ale wyjdzie to tylko na dobre :-P

| 21:25 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj Sebek - orzeszki ziemne po meksykańsku z papryką :) Bardzo dobre i z dużą ilością białka :D Co do alergii, to ja zażywam loratadynę i nie jest źle. Mocno nie otępiają te tabletki, a na prawdę pomagają. U mnie teraz najgorszy okres, więc bez nich to bym się zasmarkał i zakichał. A tak, trochę z nosa poleci, ale jest do wytrzymania.
| 13:04 czwartek, 26 maja 2016 | linkuj Widzę że wody w Przyjezierzu też mało.
Co to są za orzeszki?
Te alergie są irytujące - ostatnio po tabletce na alergię ledwo miałem siłę wjechać na Wał Wydartowski.