Do pracy / z pracy na okrętkę...

Sobota, 28 maja 2016 · dodano: 28.05.2016 | Komentarze 2

Prognozy na dzisiaj nie do końca były optymistyczne, zwłaszcza na popołudnie. Mimo to zaryzykowałem i pomknąłem rowerem do pracy. Nieoczekiwanie już po paruset metrach zaczęło kropić, a jeszcze przed Strzyżewem Smykowym się rozpadało. Z uwagi na temperaturę powietrza deszcz był nawet przyjemny. W Strzyżewie Kościelnym już było po deszczu. Po pracy postanowiłem pokręcić trochę więcej, niż standardowa droga do domu. Wbrew zapowiedziom nie było widać deszczu, a nawet wyszło słońce. Najpierw pojechałem do centrum Gniezna. Nie wiem czemu, ale przeważnie jak wybiorę się tam rowerem, trafiam na jakiegoś buraka. Tym razem gorąco zrobiło się na ulicy Warszawskiej. Jadę sobie spokojnie mając pierwszeństwo, aż tu nagle wyjeżdża mi pojazd 4x4 z Mickiewicza i kręci w moją stronę. Nie wiem co sobie myślał ten idiota za kierownicą, ale udało mi przemknąć przed jego maską. Jakby tego było mało chwilę później wyprzedził mnie dosłownie na kartkę papieru. Zmuszony był zatrzymać się na czerwonym świetle przy skrzyżowaniu z Kościuszki. Podjechałem do niego i pokazałem, by puknął się w czółko. Udał wielce zdziwionego, więc uświadomiłem mu co zrobił i w tym momencie zaczął coś tam sapać, ale nie słyszałem co dokładnie, bo jego rzęch głośno ryczał. Nie pozostałem mu dłużny i puściłem wiązankę słowną. W tym momencie zapaliło się zielone światło i każdy pojechał w swoją stronę. Uważajcie na kretyna w wozie 4x4 o rejestracji PGN 030ES!!! Dalsza droga bez przygód. Zrobiłem rundkę do Żydowa przez las koło Gębarzewa i wróciłem przez Cielimowo. Dalej w stronę domu przez Osiniec, Lubochnię i Krzyżówkę.