Wieczorna rundka do Wydartowa

Środa, 1 czerwca 2016 · dodano: 01.06.2016 | Komentarze 2

Po festynie z okazji Dnia Dziecka trzy kilometry z córką po osiedlu, a później pomknąłem w stronę Wydartowa. Zastanawiałem się czy nie pojechać do Duszna na wieżę, ale nie wyrobiłbym się na transmisję spotkania Polska - Holandia. W sumie mogłem jechać, bo sam mecz to flaki z olejem. Nieźle Nawałka chłopaków zajechał na zgrupowaniu. Do Wydartowa pojechałem przez Folusz...

W Wydartowie na chwilę zatrzymałem się przy starej kuźni...

I w tym momencie usłyszałem dziwne odgłosy. Okazało się, że w pobliżu sklepu miejscowy "partyzant" zajął dziwną pozycję na rowerze. Wyglądało to jakby z roweru chciał zrobić sanki bobslejowe :D Po kilkunastu sekundach wstał i zaczął prowadzić rower, tfu... to rower prowadził jego. Ale pijaczyna flaszkę z browarem w ręku trzymał pewnie. Uszedł kilka metrów i przytulił glebę. No i mleko (czyt. browar) się rozlało :D

Generalnie nie żal mi takich bezmózgich pijusów. Jak chce niech pije, ale nie łapie się za jakikolwiek środek transportu. Z Wydartowa pojechałem w kierunku Kruchowa, a z wiatrem w plecy szło się nieźle rozpędzić. Z Kruchowa prosto do domu na mecz Biało - Czerwonych.