Rajd rowerowy z córką :)

Sobota, 11 czerwca 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 0

W sobotni ranek razem z córką udaliśmy się na rajd rowerowy "Z historią w tle" organizowany przez trzemeszeńskie "Stowarzyszenie pod żaglami". Zbiórka o godzinie 9:00 na Placu Kosmowskiego, krótka odprawa i ruszyliśmy w trasę. Na początek odwiedziliśmy Izbę Pamięci płk.Jana Kilińskiego (foto dzięki uprzejmości Stowarzyszenia pod żaglami)...

Z Trzemeszna pojechaliśmy do Niewolna, gdzie punktem przystanku była Izba Pamięci Narodowej. Miła Pani krótko zreferowała i przybliżyła historię z czasów II wojny światowej i ówczesnych obozów...

Następnie przez Kierzkowo i Kruchowo pojechaliśmy do Ławek, gdzie mieści się dom rodzinny Hipolita Cegielskiego...

Z Ławek przyjemnym szutrem dotarliśmy do OW "Jutrzenka" w Gołąbkach, gdzie można było odpocząć. Na miejscu zorganizowano ognisko z pieczeniem kiełbasek...

Po upieczeniu kiełbasek oczywiście szamanie (foto dzięki uprzejmości Stowarzyszenia pod żaglami)...

Ponadto każdy z uczestników otrzymał drobny upominek. My z córką musieliśmy przedwcześnie wracać do domu, bowiem trzeba było stawić się przed godziną 15 na występ taneczny. Pozostała grupa uczestników natomiast kontynuowała jazdę przez Jastrzębowo, Kozłowo i Rudki do Trzemeszna. Podsumowując, to był udany rajd, a dla córki pierwszy tak długi dystans. Co prawda na holowniku, ale podjazdu na górkach by nie udźwignęła i drogi powrotnej zapewne też.