Środa, 25 stycznia 2017 · dodano: 27.01.2017 | Komentarze 2

W środę pogoda względna, więc rowerem do pracy. Dojazd ścieżką rowerową do Rudek i do Kozłowa. Tam wjechałem na 2-kilometrowy odcinek polny w kierunku Strzyżewa Paczkowego. To był istny armagedon, jeden wielki lód. Pokonałem go w bardzo ostrożnie i musiałem być mega-skoncentrowany. Ze Strzyżewa już standard przez Ganinę i Dębówiec. Wieczorem powrót podobną trasą z małą korektą w postaci ominięcia lodowego odcinka. Rano, gdy jechałem ścieżką rowerową widziałem szykowane barierki do montażu, a wieczorem przy powrocie już kilkadziesiąt metrów ścieżki było odgrodzone od rowu i DK 15...

Przydałoby się jeszcze trochę uprzątnąć samą ścieżkę, bo sporo na niej syfu w postaci soli i piasku.

| 21:09 poniedziałek, 30 stycznia 2017 | linkuj Sebek - pisałem do nich, bo sypnęli solą i była taka maź po zmieszaniu ze śniegiem, że masakra. Jak tylko napisałem, to na drugi dzień był bałagan ogarnięty. Teraz z kolei kupa piachu leży :D Generalnie, to powinno się nieco inaczej dbać o ścieżki rowerowe niż o drogi dla samochodów. Tutaj wystarczy odśnieżyć, sypnąć solą i byłoby idealnie. A tak ten piach zalega. No, ale może zbyt wiele wymagam. Co do odpowiedzialności za ścieżkę, to na odcinku wzdłuż DK 15 od Tesco do Rudek odpowiada GDDKiA o/Poznań. Dostałem nawet namiary na konkretną osobę, która odpowiada za rejony gnieźnieńskie.
| 10:15 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj Hehe - nakrzyczałeś na nich że ścieżka na warunki zimowe nie jest przygotowana to sypnęli konkretnie piachem. Odpisali wtedy coś Tobie bo sam jestem ciekaw kto odpowiada za ścieżkę przy drodze krajowej.