Poniedziałek, 27 lutego 2017 · dodano: 27.02.2017 | Komentarze 1

Pierwszy raz w tym roku do pracy ubrany nieco lżej. Temperatura dodatnia, więc można było założyć bluzę i poruszać się bardziej swobodnie. Dodatkowym smaczkiem był fakt, iż postanowiłem po drodze obadać trochę terenu, którego ostatnio było jak na lekarstwo. Celowo obrałem kurs na Miaty, by kawałek dalej wbić się do lasu. Zanim jednak to nastąpiło, miałem okazję obserwować pierwsze zwiastuny wiosny w postaci przechadzających się po polu żurawi...

Za Miatami wbiłem się do lasu. Byłem pozytywnie zaskoczony, bowiem 6-kilometrowy odcinek nie dość, że był w pełni przejezdny, to na dodatek w świetnym stanie. Bezproblemowo przemknąłem przez Wymysłowo i Kalinę. Musiałem się powstrzymywać jak tylko poczułem teren pod kołami, gdyż od razu załączył mi się agresywny styl jazdy, a jechałem przecież do pracy :D Dalej już standard przez Wierzbiczany i ulicę Rycerską w Gnieźnie. Powrót z pracy tym samym wariantem, bowiem czemu nie skorzystać skoro teren w zadowalającym stanie. A, że droga w kierunku domu i tu już można było się zmęczyć, to pozwoliłem sobie mocniej depnąć. Na terenowym odcinku jechałem w eskorcie śmigłowca, który wciąż krążył nade mną. Miałem uczucie, jakbym był jakimś zbiegiem z zakładu karnego :D Ogólnie rzecz biorąc dzisiejsza jazda była tylko drogą do i z pracy, ale przyniosła sporo frajdy z uwagi na utęskniony teren. Teraz z każdym dniem powinno być lepiej :-)