• Kalorie 1902kcal

Rajd rowerowy z córką

Sobota, 13 maja 2017 · dodano: 14.05.2017 | Komentarze 4

W sobotę wybrałem się na rajd rowerowy z córką. Generalnie mógłbym sobie zrobić w tym czasie dystans 100+, ale skoro córka chciała jechać na rajd, to nie wypadało odmawiać. W ubiegłym roku miała o tyle łatwiej, że trochę jechała samodzielnie, trochę na holowniku. Teraz ma większy rower i musi kręcić własnymi siłami. Jak na pierwszy dłuższy wypad poszło całkiem sprawnie, bowiem pokonany dystans 32 km w wieku niespełna 9 lat trzeba uznać za solidny kilometraż :-) Trasa rajdu wiodła z Trzemeszna do Gniezna przez Rudki, Kozłowo, Jastrzębowo i Strzyżewo Kościelne. Na początku zostaliśmy sporo w tyle, ale nie przejmowałem się tym. Najważniejsze było, że córka jechała swoim tempem i miała tyle zaparcia, aby dojechać do Gniezna. Kiedy cała reszta pojechała przez Jastrzębowo, my aby nadrobić stratę myknęliśmy w Kozłowie w terenowy skrót w kierunku Strzyżewa Paczkowego...

W Strzyżewie spotkaliśmy cały skład rajdu i do Gniezna już razem jechaliśmy w kolumnach. W Gnieźnie w programie było zwiedzanie katedry z przewodnikiem. My postanowiliśmy w tym czasie poczekać na zewnątrz. W nagrodę za pokonany dystans pobiegłem kupić młodej dobrego loda o smaku truskawkowym, którego z zadowoleniem wszamała w oczekiwaniu na zwiedzających katedrę. W tym czasie strażacy uczestniczyli w uroczystej mszy świętej. Ciekawym wozem pod katedrę dotarli strażacy z OSP w Czerniejewie...

Czas zwiedzania katedry mocno się wydłużał, więc razem z córką pojechaliśmy dalej, na peryferia Gniezna, gdzie zaplanowane było ognisko. Po kilku minutach dotarli pozostali i można było rozpalać ognisko. A skoro ognisko, to oczywiście pieczenie kiełbasek...

Po konsumpcji każdy z uczestników otrzymał drobny i praktyczny upominek...

Następnie wszyscy ruszyli w drogę powrotną do Trzemeszna. Ja natomiast pojechałem do rodziców, gdzie córka została, bowiem droga powrotna, to byłoby już trochę za dużo, jak na jej pierwszy dłuższy dystans. I tak jestem dumny, że samodzielnie przejechała 32 km :-) Od rodziców pomknąłem już tempem normalnym dla mnie w kierunku Trzemeszna. W Wymysłowie dopadłem pozostałych uczestników rajdu, ale dalej kontynuowałem jazdę swoim tempem prosto do domu, bowiem czas naglił. W domu szybki prysznic i trzeba było jechać na urodziny. Ogólnie dzień udany i najważniejsze, że córka zadowolona :-)

GrubyTno
| 17:18 czwartek, 18 maja 2017 | linkuj Chciałem też jechać, ale w czwartek się dowiedziałem o szkoleniach w pracy...
| 20:27 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj anka88 - z pewnością była dzielna. Byłem mentalnie przygotowany, że w połowie drogi stanie i się podda, ale nic z tych rzeczy. Już po dojeździe do Gniezna, na jednej ze stromych ulic podprowadzała rower, ale pozostałą część trasy przejechała płynnie :-)

anetkas - innych rowerzystów nie było, bowiem był to ten moment, gdzie po ognisku wszyscy ruszyli w drogę powrotną do Trzemeszna przez Osiniec i Lubochnię, a ja pojechałem młodą odwieźć do rodziców ;-)
anetkas
| 16:26 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Widziałam was na witkowskiej, ale innych rowerzystów tam nie było.
anka88
| 10:15 wtorek, 16 maja 2017 | linkuj Gratulacje dla córki! Była dzielna, bez dwóch zdań!