• Kalorie 2062kcal

Terenowo - treningowo

Piątek, 16 czerwca 2017 · dodano: 17.06.2017 | Komentarze 1

Miało być lekko ze względu na kolejny start w cyklu Solid MTB w najbliższą niedzielę, a wyszło całkiem przyzwoicie. Plan był taki, aby zrobić trochę terenu, ale raczej rekreacyjnie. Pojechałem w kierunku Gaju i gdy tylko poczułem teren pod kołami zaczęła się bardziej dynamiczna jazda. Nogi same rwały się do jazdy, a skoro tak, to czemu nie. Wyszedłem z założenia, że co będzie w niedzielę, to będzie :-P Z Gaju pomknąłem do Skorzęcina przez tamtejsze lasy, robiąc fragment pętli Winter Race. Do ośrodka w Skorzęcinie jak wjechałem, tak zaraz z niego wyjechałem z uwagi na marsz lemingów. Długi weekend, więc ludzi sporo. Ze Skorzęcina pomknąłem do Wymysłowa starając się kręcić jak najwięcej w terenie, a dalej na skarpę nad jeziorem Wierzbiczany. Minąłem skarpę, wjechałem na singiel i jak lunęło z nieba, to nawet nie wiem skąd i kiedy się to wzięło. Za chwilę grzmoty i gradobicie. W jednej chwili byłem przemoczony totalnie. Zrobiłem chwilowy postój, bowiem przez zalane wodą okulary nic nie widziałem, a czekał mnie zjazd wąskim, krętym i w dodatku błotnistym singlem. Po kilku minutach ruszyłem dalej. Zjazd w dół, a następnie podjazd po rwącym w dół potoku :D Dalej jazda w kierunku plaży w Jankowie Dolnym. Nie zważałem na to, że lepiej jechać do domu, bo byłem tak zgnojony, że było mi wszystko jedno. W Jankowie podjazd do góry, nawrotka w lesie i dalej jazda przez Kalinę w rejon Wymysłowa. Tam pokręciłem jeszcze trochę w terenie, po czym przez Miaty i dalej okolicznym wariantem terenowym dotarłem do Trzemeszna. Wyszedł całkiem fajny trip z ciężkimi warunkami na ostatnich dwudziestu kaemach, ale kręciło się tego dnia wybornie ;-)