Tryb serwisowy

Poniedziałek, 25 września 2017 · dodano: 29.09.2017 | Komentarze 0

Po niedzielnym maratonie koniecznym było doprowadzić sprzęt do stanu używalności. Pierwszy raz widziałem swojego Gianta w takim stanie. Wyglądał jakbym wyciągnął go z jakiegoś wielkiego kotła, który był wypełniony błotem...

Oczywiście podjechałem na myjnię bezdotykową, aby z grubsza zmyć największy syf. A osadził się on niemal wszędzie...

Przerzutka, która na wyścigu sprawiała problemy była konkretnie zasyfiona...

Po umyciu roweru zabrałem się za gruntowniejsze czyszczenie. Łańcuch poszedł na kąpiel w benzynie, kaseta i blaty zafundowane miały gruntowne czyszczenie. Golenie amortyzatora dokładnie wyczyszczone i zakonserwowane brunoxem. Koła ściągnąłem i dokładnie wyczyściłem. Co ciekawe po wyjęciu zacisków okazało się, że jest tam czysto i sucho. Do łożysk nie zaglądałem. Raz, że nie posiadam do tego smykałki, a dwa na wiosnę planuję wymianę, więc te mogę ewentualnie zajechać. Generalnie po skończonej robocie widać było efekty. Różnica kolosalna...

Sprzęt przywrócony do życia, więc trzeba kręcić dalej, póki pogoda jeszcze łaskawa ;-)