avatar

Maniek1981 Trzemeszno








I n f o r m a c j e :
Przejechane kilometry: 99619.70 km
Km w terenie: 12637.80 km (12.69%)
Czas na rowerze: 162d 04h 06m
Średnia prędkość: 25.58 km/h
===>>> Więcej o mnie <<<===





2024
button stats bikestats.pl

2023
button stats bikestats.pl

2022
button stats bikestats.pl

2021
button stats bikestats.pl

2020
button stats bikestats.pl

2019
button stats bikestats.pl

2018
button stats bikestats.pl

2017
button stats bikestats.pl

2016
button stats bikestats.pl

2015
button stats bikestats.pl

2014
button stats bikestats.pl

Odwiedzone gminy


Strava



Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy maniek1981.bikestats.pl



Archiwum bloga

  • DST 41.20km
  • Teren 6.50km
  • Czas 01:40
  • VAVG 24.72km/h
  • VMAX 44.16km/h
  • Kalorie 623kcal
  • Podjazdy 179m
  • Sprzęt Giant Revel 29er
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy / z pracy...

Wtorek, 17 kwietnia 2018 · dodano: 18.04.2018 | Komentarze 2

Standardowa trasa do pracy przez Kozłowo i Dębówiec. Testowałem dzisiaj SPD po serwisie. Coś mi skrzypi prawy pedał i postanowiłem w dniu wczorajszym zrobić mały serwis. Rozkręciłem, wyczyściłem, nasmarowałem i złożyłem. Trochę grzebania było z uwagi na malutkie kuleczki o wielkości 3/32 cala...

Wszystko działa jak należy, jednak problem skrzypienia pozostał. Muszę przyjrzeć się blokom w butach. Czas najwyższy odkręcić je i co nieco od podeszwy wyczyścić. Mam nadzieję, że uporam się z wkurzającym odgłosem, który dokucza podczas jazdy.




Komentarze
maniek1981
| 21:48 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj Sebek - z okolic prawego dochodził odgłos skrzypienia. Postanowiłem, więc zrobić serwis. Okazało się, że to jednak nie to. Problem był gdzieś przy blokach w butach. Wziąłem się za to i póki co jest lepiej. A serwis też się przydał. Smar wewnątrz bardziej przypominał błoto, niż faktycznie smar.

Co do serwisu. Konstrukcja m520 i m540 jest bardzo podobna. W m520 musisz mieć tylko plastikową nakrętkę, by dostać się do środka. I jedyna różnica w środku to metalowa tuleja. U mnie jest ona zintegrowana z bieżnią na łożyska, w m520 będzie bieżnia osobno. Trochę cierpliwości i bez problemu da się zrobić. W środku są dwie śruby, dzięki nim można zlikwidować luzy.
sebekfireman
| 14:31 czwartek, 19 kwietnia 2018 | linkuj Widzę że też problemy z pedałami? Ja wczoraj swoje PDmy520 zdemontowałem bo w lewym mam masakryczny luz - nie wiem czy da się je jakoś rozkręcić na części pierwsze.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!