Gira w kaloszu, czyli w starych, rozczłapanych papciach :D

Czwartek, 12 lipca 2018 · dodano: 14.07.2018 | Komentarze 0

Kolejny dzień z kapryśną pogodą i wyczekiwanie na odpowiedni moment, by wyjść nieco pokręcić. Udało się po południu i od razu obrałem taktykę jazdy pod wiatr, by w razie zbliżającego się frontu zawrócić. Jedne buty się suszyły, więc kolejnych przemoczyć nie chciałem. Ponadto komfort jazdy nieco mniejszy, bo stare buty już rozciągnięte i nie trzymają się na stopie jak powinny. Jako, że wiało z południa pomknąłem w kierunku Witkowa jadąc przez Miaty, Ćwierdzin i Wierzchowiska. W Kołaczkowie uznałem, że czas kierować się w stronę Trzemeszna, bowiem za Witkowem widoczne były błyski na niebie, a chmury przyjaźnie też nie wyglądały...

Gdy dotarłem do Krzyżówki uznałem, że oddaliłem się od frontu na tyle, że spokojnie mogę pojechać przez Gaj i Bieślin. W drodze do Gaju musiałem zmierzyć się z przeszkodami w postaci zalanych odcinków drogi...

Gdy dotarłem do Trzemeszna okazało się, że front przeszedł bokiem, więc dokręciłem jeszcze kilka kilometrów przez Rudki i Pasiekę.