Pure MTB, czyli piach, kamienie, wiatr i deszcz :-D

Środa, 3 października 2018 · dodano: 06.10.2018 | Komentarze 4

Nadszedł październik, więc bardzo wymagający miesiąc dla mnie w pracy. Z pewnością będzie mniej dojazdów rowerem do pracy, ale to co będę w stanie pokręcić, to rzecz jasna będę kręcił. Jedynym dniem wolnym w tym tygodniu była dla mnie środa i mimo pogody, która nie zachęcała do jazdy, postanowiłem choć trochę pojeździć. Odpaliłem swoją terenową maszynę i ruszyłem w rejon Wału Wydartowskiego. Z początku przyjemnie świeciło słońce...

Na moment zajrzałem na wieżę widokową w Dusznie. Od strony wschodniej widać było jak kilka kilometrów dalej pada deszcz...

Od zachodu niebo wyglądało zupełnie inaczej...

Długo nie siedziałem na górze, bowiem wiatr skutecznie zniechęcał do dłuższej posiadówy. Z Duszna pojechałem na dół do Ignalina. Mimo, że było w dół, to z uwagi na przeciwny wiatr nie było lekko. W Ignalinie tknęło mnie, by zobaczyć jak wygląda tor offroadowy. Mimo tabliczek oznajmiających zakaz wstępu, postanowiłem wjechać i obadać tamtejsze ścieżki. Muszę przyznać, że teren jest świetny. Idzie tam poszaleć na rowerze. Trzeba jednak uważać, bo miejscami można się zakopać w piachu...

Z Ignalina pojechałem w górę, do Wydartowa. W tym momencie zaczęło całkiem mocno padać. Ale nie przeszkadzało mi to, i tak byłem już nieźle upaprany po zabawie na torze offroadowym...

Gdy dotarłem do Kierzkowa opady ustały i ponownie zaczęło wychodzić słońce. A niebo, które nade mną się rozpościerało było wymowną wizytówką środowej aury...

Z Kierzkowa miałem już rzut beretem do domu. Na miejscu dokręciłem jeszcze do trzech dyszek wokół osiedla i tym musiałem zadowolić się na ten tydzień :-P

| 21:18 środa, 10 października 2018 | linkuj Micor - tor znajduje się w Ignalinie. Koło dużego kamienia jedziesz prosto, w stromę Przyjmy. I po kilkunastu sekundach masz go do góry po prawej stronie :-)
micor
| 18:52 poniedziałek, 8 października 2018 | linkuj Ten tor w którym dokładnie miejscu jest?
grigor86
| 19:52 niedziela, 7 października 2018 | linkuj Wał Wydartowski jest moim ulubionym miejscem na wycieczkę +100 . Mam stamtąd wspaniałe wspomnienia, kiedy śmigałem po wale z ekipą gnieźnieńsko - trzemeszczańską.
anka88
| 17:30 niedziela, 7 października 2018 | linkuj W połowie września odwiedziliśmy Wał Wydartowski, ale nie rowerem, a samochodem :). Po takim terenie to można szaleć.