Powiało Arktyką

Czwartek, 29 listopada 2018 · dodano: 01.12.2018 | Komentarze 2

W wolny czwartek postanowiłem nieco pokręcić. Słońce zachęcało do jazdy, ale wiatr mówił co innego. Postanowiłem jednak nie odpuszczać, zrobiłem gorącą herbatę z cytryną do termosu i ruszyłem. Najpierw pojechałem do dawno nie odwiedzanego przeze mnie Skorzęcina. Wiało w ryja niesamowicie. Czułem się jakbym był na Arktyce, bowiem przenikliwie zimny wiatr dawał nieźle w kość. W Skorzęcinie zajrzałem na chwilę na molo...

Ze Skorzęcina pomknąłem do Gniezna, trochę kręcąc po lesie. Od tego momentu było zdecydowanie lepiej. Wiatr wiał w plecy, więc nie odczuwałem tego zimna. W Gnieźnie zajrzałem do Decathlonu celem zakupu skarpet na zimę. Mimo, że na stanie sklepu skarpety były, to obsługa nie była w stanie ich odnaleźć. Znając życie pewnie leżały gdzieś zawieruszone w magazynie. Skarpety zamówiłem przez neta po powrocie do domu. Po wizycie w Decathlonie obrałem kurs powrotny na Trzemeszno. Jako, że znowu miałem pod watr, to postanowiłem pojechać przez Lasy Królewskie. Na Dębówcu zrobiłem pit-stopa pod wiatą...

A jak postój na mrozie, to oczywiście gorąca herbatka z termosu...

Po ogrzaniu ciepłą herbatą pomknąłem dalej, jadąc przez Kurzegrzędy, Jastrzębowo i Kruchowo. Po blisko 4 godzinach spędzonych na mrozie i zimnym wietrze dotarłem do domu. Mimo dającego w kość wiatru, było całkiem dobrze. Trzeba się w końcu hartować :-)