Dwie setki, czyli pierwsze 100 km w tym sezonie i 100% słońca :-)

Środa, 27 lutego 2019 · dodano: 07.03.2019 | Komentarze 1

W ostatnią środę lutego postanowiłem pokręcić celem zrobienia pierwszej setki w tym roku. Pomysłów było kilka, jednak naparzający ostro wmordewind spowodował, że wybrałem rejony Powidzkiego Parku Krajobrazowego. To pozwoliło chociaż miejscami schować się przed wiatrem. Z Trzemeszna pojechałem przez Gaj w rejon Piłki...

Słońce tego dnia przyjemnie rozjaśniało leśne dukty...

Kolejny odcinek trasy to Skubarczewo, Ostrowo, Anastazewo, Skrzynka i Kosewo. W Kosewie na moment zajrzałem na brzeg jeziora Powidzkiego. Wiatr wyrzucił na brzeg resztki lodu z tafli jeziora...

Z Kosewa prosto na Giewartów, gdzie na plaży zrobiłem krótką przerwę...

Następnie przejazd przez Kochowo i mój ulubiony leśny odcinek w drodze do Powidza...

Przez Powidz przemknąłem błyskawicznie i singlem przy torach wąskotorówki dojechałem do Przybrodzina...

Posiedziałem chwilkę na pomoście...

I ruszyłem dalej w stronę Wylatkowa, ale dotąd nie znanymi mi leśnymi ścieżkami. Miejscami teren był wyboisty, ale nie zrażało mnie to. Wyjechałem na skraju lasu z przyjemnym widokiem na pola...

Po kilku minutach byłem w Wylatkowie, skąd obrałem kurs na Skorzęcin, po drodze zaliczając sekcję z sinusoidami. Ze Skorzęcina przez Sokołowo i Ćwierdzin pojechałem w rejon jeziora Wierzbiczany. Stamtąd na plażę do Jankowa Dolnego...

Trochę podjazdów w Jankowie i przez Wymysłowo, Rudki, Pasiekę i rejon Folusza wróciłem do Trzemeszna. Wyszedł bardzo przyjemny trip oraz pierwsza stówka w tym roku i to ze sporą dawką terenu :-)