• Sprzęt Zwęglony Stefek

Sobotnie popołudnie w terenie

Sobota, 11 maja 2019 · dodano: 12.05.2019 | Komentarze 1

W sobotnie popołudnie wybrałem się pokręcić nieco mocniej w terenie. Noga już wypoczęta, więc można było depnąć. Na początek pojechałem w rejony Wału Wydartowskiego. Tam zrobiłem trochę podjazdów i dalej przez Dębno, Józefowo i Kopczyn pomknąłem na umówione spotkanie z Kubą. Po drodze przyjemny widok na jezioro Wienieckie z dołu...

I oczywiście z góry...

Po kilku następnych minutach byłem w rejonie Chałupsk, gdzie trenować podjazdy miał Kuba. Po wjechaniu na górę można było dostrzec rozległą panoramę...

Za plecami też widok całkiem przyjemny...

Po chwili na górze zameldował się Kuba i wspólnie zrobiliśmy kilka pętli z podjazdami i zjazdami. Na jednej z nich dość mocno oberwałem z jeżynowej gałęzi. Trochę piekło, trochę szczypało, trzeba było też wyciągać kolce...

Nie takie rzeczy człowiek przeżywał, więc kręciliśmy dalej. Po zakończeniu zaplanowanych pętli zrobiliśmy krótką przerwę na uzupełnienie węglowodanów...

Następnie przez Chwałowo, Kopczyn i Dębno dotarliśmy do Duszna. Tam każdy pojechał w swoją stronę, Kuba do Mogilna, ja do Trzemeszna. Jazdę tego dnia mogę zaliczyć do bardzo udanych :-)