• Sprzęt Zwęglony Stefek

Sprawdzenie statusu mocy w girze

Piątek, 12 lipca 2019 · dodano: 16.07.2019 | Komentarze 0

Po wyprawie na Hel i kilku kolejnych dniach spędzonych w pracy połączonych z innymi obowiązkami, w końcu udało się znaleźć chwilę, by pokręcić trochę po okolicach. Najpierw zrobiłem rundkę po Wale Wydartowskim, a następnie przez Dębno pomknąłem w stronę pałuckich duktów...

Pogoda dopisywała. Świeciło słońce, ale nie było przesadnie gorąco, wiatr też znikomy, więc warunki idealne do jazdy. W pełnym relaksie mogłem rozkoszować się przyjemnymi krajobrazami...

Kierowałem się w stronę Mielna, trzymając solidne tempo. W Mielnie chwila postoju...

Widoki z tego miejsca też bardzo przyjemne...

Dalej pomknąłem przez Bełki do Gąsawki. Tam objechałem ścieżkę dydaktyczną i przez las kierowałem się w stronę Trzemeszna. Przemknąłem przez Gołąbki, Kurzegrzędy i Kruchowo i po nieco sześćdziesięciu kilometrach zameldowałem się w domu. Tego trzeba mi było, po tych kilku dniach przerwy. Noga kręciła bardzo dobrze, choć myślałem, że po wyrypie na Hel i ciężkim tygodniu będzie gorzej. Nic tylko cię cieszyć z takiego obrotu sprawy :-)