• Sprzęt Zwęglony Stefek

Do lasu, ale nie na grzyby :P

Poniedziałek, 28 października 2019 · dodano: 30.10.2019 | Komentarze 2

W poniedziałkowe przedpołudnie wybrałem się do Powidzkiego Parku Krajobrazowego. Jako, że dość mocno wiało, to opcja jazdy po leśnych duktach była najlepszą z możliwych. Najpierw dojazd przez Ostrowite i Kinno do Skubarczewa, gdzie wbiłem się do lasu...

Pomykałem sobie przyjemnymi ścieżkami, aż w okolice Smolnik Powidzkich. Tam na moment liznąłem asfaltu i po kilku minutach jazdy ponownie dzida do lasu. Pojechałem zobaczyć nad jezioro Powidzkie w miejsce, gdzie do tej pory mnie nie było. I właśnie wtedy przestały działać hamulce, przez co rower znalazł się na drzewie...

Oczywiście hamulce wyobraźni. Te w rowerze działają bez zarzutów :) Mimo chłodu, wiatru i braku słońca posiedziałem chwilę nad brzegiem jeziora...

Następnie pomknąłem do Wylatkowa, skąd przez kładkę (niestety ponownie jest uszkodzona) dostałem się w rejon Skorzęcina. Zrobiłem sobie rundkę po sinusoidach i zajrzałem nad jezioro Białe...

Posiedziałem chwilę na pomoście, zajadając wafelka, a w tym czasie podpłynęły do mnie łabędzie...

Pewnie były głodne, a ja nie miałem czym ich nakarmić. Następnym razem, gdy będę jechał w to miejsce zabiorę trochę chleba :) Ze Skorzęcina przez las dostałem się do Sokołowa, by dalej przez Ćwierdzin, Krzyżówkę i Lubochnię dotrzeć do Jankowa. Tam zrobiłem trochę podjazdów i przez Kalinę, Wymysłowo i Miaty wróciłem do Trzemeszna.