Poniedziałek, 4 maja 2020 · dodano: 04.05.2020 | Komentarze 4

Tydzień rozpoczynam od rozciętej opony w drodze do pracy. Jeszcze kilka wywrotek tych cholernych kamieni niech nawiozą na te polne dukty...

Szybka wymiana dętki i na minimalnym ciśnieniu, co by dętka nie wylazła dziurą, jakoś dojechałem. Powrót z pracy z duszą na ramieniu. Delikatnie i bez spiny. Ciśnienie w dętce tak niskie, że na łuku drogi już opona tańcowała. Ale udało się dojechać.

micor
| 06:36 niedziela, 10 maja 2020 | linkuj Grigor dobrze prawi, miałem podobnie. Bieżnik cały a ścianka przedarta i opona na hasiok. Po tym zraziłem się na dobre do wyrobów firmy Continental. Niemniej- bieżnik dobry na lżejsze warunki, fajnie się toczy nawet na asfaltach i nie stawia dużego oporu. Ale ścianki dyskwalifikują ten wyrób na całej linii, beznadziejna jakość.
| 22:38 środa, 6 maja 2020 | linkuj grigor86 - wiem, wiem. Opona była zakupiona do ścigania. Ale, że w międzyczasie pojawił się w stajni nowy koń wyścigowy, to ten pozostał na dojazdy do pracy i turystykę. Opona i tak długo dała radę. Już nie jestem w stanie zliczyć, ale ten sezon miał być trzecim lub czwartym. A na tej oponie było sporo długich tripów, jak np. ponad 400-kilometrowa wyprawa na Hel w 2018 roku :-)
grigor86
| 17:52 wtorek, 5 maja 2020 | linkuj No chyba że schudniesz tak do 50kg. to wtedy starczą Ci na długo. Moja Ania jeździ na takich już 3 lata i jak dotychczas jest OK.
| 17:47 wtorek, 5 maja 2020 | linkuj Mam do Ciebie radę Maniek - z doświadczenia wiem, że Conti Race King to oponki o wspaniałych właściwościach jezdnych, szczególnie po delikatnym terenie (szuter, piasek, asfalt). Jednak jeśli chodzi o ich wytrzymałość, to jest bardzo źle. Przedzierają się na bokach jak stare skarpety. Ja musiałem zrezygnować z tych opon właśnie ze względu na ten cienki materiał po boku i to bez względu czy to zwijana czy drut. Oczywiście dla ścigantów będą spoko, bo taki sobie po 2 razach zakłada nowy komplet, ale my amatorzy mtb raczej jeździmy na takim komplecie przed długi czas i kupujemy nowe jak już się klocki zedrą. W przypadku RK prędzej ci się boki poprują niż klocki zedrą. Kilka razy musiałem wyrzucać taką oponę na śmietnik z pięknym bieżnikiem i z tymi popękanymi bokami, także jechać się nie dało od bicia na boki - żal.
Conti RK to świetne opony do ścigania się w mtb xc, ale do jazdy turystycznej na długo nie starczą.