• Sprzęt Zwęglony Stefek

Wokół jeziora powidzkiego

Poniedziałek, 21 września 2020 · dodano: 29.09.2020 | Komentarze 0

Nareszcie trochę MTB, czyli... objazd jeziora powidzkiego. Standardowo przynajmniej raz w roku wybieram się na tą pętlę. Najpierw dojazd do Powidzkiego Parku Krajobrazowego przez Bieślin, Ostrowite Prymasowskie i Kinno. W Kinnie drugi raz w życiu otarłem się o dzika. Tym razem mało co rozjechałem małego dzika, który wygrzewał się na słońcu za zakrętem. Z Kinna pojechałem ulubionym szlakiem w stronę Grubego Dębu...

Dalej do Przybrodzina skąd rozpocząłem objazd jeziora. Następnie Ostrowo, Anastazewo, Skrzynka, Lipnica, i dotarłem do Kosewa. Tam tradycyjnie zajrzałem nad jezioro...

Na jeziorze spokój...

Z Kosewa pojechałem do Giewartowa, by dalej przez las kierować się w stronę Powidza...

W Powidzu ponownie zajrzałem nad jezioro i nową promenadą pognałem do Przybrodzina. Tym sposobem objechałem jezioro i mogłem udać się w drogę powrotną. Ta była trochę improwizowana. Pokręciłem tam gdzie poniosły mnie koła: Orchówek, Gałczynek, Słowikowo, Trzemżal, Ostrowite, Zieleń i rzecz jasna na końcu Trzemeszno. Bardzo przyjemnie spędziłem połowę dnia w okolicznościach przyrody, słońca i szumu szerokich laczków MTB :-)