Powrót ze szkolenia... I po odbiór auta

Środa, 22 czerwca 2022 · dodano: 17.07.2022 | Komentarze 0

Powrót ze szkolenia z Poznania. Czasu miałem trochę, pogoda dopisywała, więc postanowiłem wrócić do Gniezna rowerem. Najpierw zajrzałem nad jezioro Maltańskie...

Niedaleko parku zoologicznego powstał fajny pomost w koronach drzew...

Dalej pojechałem przez Dolinę Cybiny, w której byłem po raz pierwszy...

Widoki oczywiście bardzo przyjemne dla oka...

Zajrzałem też nad staw Antoninek...

Dalej jechałem przyjemnym singlem po drodze przejeżdżając pod starym mostem, gdzie biegnie linia kolejowa Poznań - Września...

Przejechałem przez Swarzędz, by przez Gortatowo i Janowo dotrzeć do Góry. Tam zatrzymałem się, by spojrzeć na jezioro Góra...

Następnie pomknąłem polnymi duktami przez Kociałkową Górkę w kierunku serwisówki. Z Sanników do Gniezna dotarłem serwisówką. Na miejscu okazało się, że muszę poczekać za samochodem jakieś dwie godzinki, więc nie marnowałem czasu, tylko zrobiłem rundkę przez Czerniejewo...

Do Gniezna wróciłem przez Pakszyn, gdzie zajrzałem do "Lawendowych Zdrojów"...

W Gnieźnie odebrałem samochód, zapakowałem rower do bagażnika i do Trzemeszna wróciłem samochodem.