Tryb serwisowy :-D

Wtorek, 21 października 2014 · dodano: 21.10.2014 | Komentarze 2

Na dzisiaj prognozowane były opady deszczu. Budzę się rano, spoglądam za okno i stwierdzam, że nie jest źle :-) Postanowiłem to wykorzystać na doprowadzenie roweru do ładu, po ostatnich mokrych wojażach. Jadę więc na myjnię. Umyłem rower i usunąłem cały stary smar z łańcucha. Nie byłem zadowolony z tego co używałem dotychczas. Po osuszeniu sprzętu postanawiam nawoskować lakier na ramie. A co, trochę ochrony na jesienno-zimowy okres nie zaszkodzi :-) Na koniec smaruję łańcuch nowym smarem i oby sprawował się dobrze. Wyregulować muszę jeszcze tylne przerzutki, bo nie chodzą płynnie, ale tym zajmę się jutro. Dzisiaj czas naglił, bowiem chciałem wykorzystać jeszcze jako tako sprzyjającą aurę i wyskoczyć pokręcić trochę kilometrów.

A tak prezentuje się sprzęcik, po zabiegu kosmetycznym :-)

| 21:10 poniedziałek, 27 października 2014 | linkuj Owszem myjnia, ale wszystko w granicach rozsądku. Umycie roweru z większej odległości, tak by ciśnienie było słabsze i nie zaszkodziło, a łańcuch jak najbardziej benzynką :-)
GrubyTno
| 18:40 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Chyba nie na myjni bezdotykowej? Takie mycie roweru pod wysokim ciśnieniem może zakończyć się rychłą śmiercią piast, suportu, sterów albo innych nasmarowanych i uszczelnionych ruchomych elementów. A na mycie łańcucha najlepszy jest motyw z szejkiem w benzynie ekstrakcyjnej. Dużo o tych sprawach na różnych forach rowerowych