• Kalorie 1965kcal

Do pracy / z pracy rekreacyjnie...

Poniedziałek, 27 października 2014 · dodano: 28.10.2014 | Komentarze 3

Rano do pracy na 1,5-godzinne zebranie pracowników. Po zebraniu droga do domu. Słoneczko ładnie przygrzewało, więc postanawiam sobie ten powrót nieco urozmaicić. Kieruję się przez Wierzbiczany na plażę do Jankowa Dolnego. Nie było mnie tam ładnych parę lat. Wjeżdżam na plażę i patrzę, że w sumie nic się nie zmieniło. No może tyle, że nie ma już jednego pomostu, a i wody w jeziorze ubyło. Postanawiam się na chwilę rozsiąść i wygrzać trochę na słońcu.

Po kilku minutach lenistwa ruszam dalej. Kieruję się nad jezioro Wierzbiczany. Początkowo chciałem jechać standardowo przez Lubochnię, ale do głowy przyszła mi myśl, aby objechać jezioro od drugiej strony. Kieruję się więc w rejon Kaliny. Tam szukam ścieżek położonych jak najbliżej linii brzegowej jeziora. Kręcę się trochę po lesie i udaje mi się wjechać na skarpę mieszczącą się nad jeziorem. Widoki świetne :-) Z góry widać jezioro w całej okazałości :-P Poniżej kilka ujęć tego malowniczego miejsca:

Delektuję się jeszcze chwilkę pięknymi, lokalnymi widokami w pełni słońca, ale w końcu trzeba wracać do domu, bo obowiązki wzywają. Kieruję się przez las w stronę drogi Trzemeszno - Witkowo, dalej na Miaty, a stamtąd już prościutko do domu.

| 08:52 środa, 29 października 2014 | linkuj Skarpa to jedna z lepszych okolicznych miejscówek. Szkoda tylko że nic się tam nie robi - jeszcze z 10 lat i widoków tam żadnych nie będzie bo wszystko zasłonią drzewa :(
| 22:43 wtorek, 28 października 2014 | linkuj No jak to się człowiek może pozytywnie zaskoczyć widząc takie miejsca i to w bliskiej odległości od domu :-) Będąc w pobliżu tego jeziora zawsze przejeżdżałem od strony Lubochni, względnie Kujawek. Tej drugiej strony nie znałem.
marcingt
| 22:34 wtorek, 28 października 2014 | linkuj Ile bym dał, żeby na nowo odkrywać te miejsca :)