• Temperatura -4.0°C

Rozruszać kości na mrozie...

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 30.11.2014 | Komentarze 1

Dzisiaj udałoooooooooooooooooo :-D się nareszcie znaleźć troszkę czasu, by wyskoczyć pokręcić paręnaście kilometrów :-) Co by nie było wczoraj stuknęły dwa tygodnie bez roweru i już mnie normalnie nosiło :-D Ale co zrobić, skoro na głowie praca i remont. Jest jednak druga, bardziej pozytywna strona medalu. Remont miałem robić w wakacje, bowiem mała od września idzie do szkoły. Postanowiłem zrobić to jednak teraz, gdy pogoda mniej sprzyja, a w zamian za to w wakacje będzie czas na dłuższe wojaże :-) Remont w zasadzie dobiega już końca, czekam jeszcze za meblami, które trzeba będzie skręcić i finito :-P

Ale wracając do rzeczy. Dzisiaj po obiadku wyskoczyłem pośmigać trochę po okolicach. Udałem się w kierunku Lubochni, gdzie jechało się całkiem przyjemnie, bo z wiatrem. Droga powrotna już mniej przyjemna, bo pod wiatr i zamiast -4*C, odczuwalne jakieś -15. Trochę palce u nóg wychłodziło, ale nie narzekam, w końcu udało się trochę pojeździć :-)

Dzisiejsze słoneczko, które powoli zbiera się do snu: