Pierwszy śnieg i test ochraniaczy...

Czwartek, 11 grudnia 2014 · dodano: 12.12.2014 | Komentarze 0

Remont w końcu dobiegł końca, ale czekam jeszcze za jednym elementem od regału, który okazał się wadliwy i wszystko się przeciąga. Do tego wszystkiego pojawiło się u mnie przeziębienie i nie dający spokoju katar :-/ W czwartkowy wieczór postanowiłem zatem obejrzeć spotkanie naszych szczypiornistek z Rosjankami. Po zaciętym spotkaniu Nasze górą!!! Zwycięstwo tchnęło we mnie tyle pozytywnej energii, że mimo przeziębienia wyskoczyłem na krótką przejażdżkę. Okazja była, bo dzień wcześniej dotarły długo wyczekiwane ochraniacze na buty (sprzedawca trochę sobie w kulki poleciał). Postanowiłem, więc udać się na Zieleń. Tam wjechałem w polną dróżkę, tak by w otoczeniu pól poczuć jak najbardziej dokuczliwy wiatr. Wiadomo, trzeba było przetestować nowy towar :-P O ile padający dzień wcześniej śnieg zdążył zniknąć, o tyle na zmrożonej gruntowej ścieżce się utrzymał. Co prawda warstwa była cieniutka, ale doszło do pierwszego uślizgu tej zimy (w sumie jeszcze jesieni). Na szczęście obyło się bez upadku :-D Po kilkunastu minutach wracam do miasta i tam jeszcze chwilę się kręcę. Po pół godzinie daję sobie już luz i wracam do domu. Test nowych ochraniaczy wypadł pozytywnie, palce u nóg cieplutkie mimo jazdy w hulającym po polach nieprzyjemnym wietrze :-) Teraz pozostaje czekać na nieco lepszą aurę, bowiem w chwili obecnej silny wiatr daje o sobie znać.

P.S. Ktoś chętny, by pokręcić trochę kilometrów w niedzielę? Wicherek ma ustać, więc nie powinno być źle :-)