Test nowej korby

Środa, 22 kwietnia 2015 · dodano: 22.04.2015 | Komentarze 2

Dzisiaj zwariowany dzień. Rano szybko przed pracą zawieść rower do serwisu w celu wymiany korby na FC-M590, a przy okazji założenie nowego łańcucha connex 808. Po pracy odbiór roweru i kurs do Mogilna, ale samochodem. Wieczorem starczyło jeszcze troszkę czasu,  by przetestować nową korbę. Zaraz po wyjściu spotykam pod blokiem Sebka i Matiego. Krótka pogawędka przeradza się w nieco dłuższe rozmowy, no ale w końcu udaje się ruszyć na jazdę testową. Pierwsze wrażenia co do korby bardzo pozytywne, zupełnie inne depnięcie. Co zauważyłem, to lekko co jakiś czas przeskoczy łańcuch na małych przełożeniach z tyłu, ale to pewnie musi się spasować z kasetą.

| 18:17 piątek, 24 kwietnia 2015 | linkuj Sama korba spisuje się wyśmienicie :-)

Jest problem innej natury. Najpierw zamiast wrzucić mi dwa dystanse z prawej strony, wrzucili jeden. Dzisiaj podjechałem do poprawki. Myślałem, że będzie gitara. A problem jak był, tak jest. Owszem przeskakiwanie łańcucha występuje już tylko na najmniejszej zębatce z tyłu, ale nadal ono jest, a być nie powinno. Sam już nie wiem gdzie szukać. Łańcuch nówka connex 808, kaseta wymieniona w marcu na nową Shimano HG-51. Kaseta wygląda na idealną, więc tu bym nie szukał przyczyny. Może ten łańcuch coś nie współgra, jutro chyba spróbuję kontrolnie wrzucić KMC po przebiegu 900 km. Nie podoba mi się trochę praca przedniej przerzutki po wymianie korby, więc może to. Łańcuch ma lekki skos w momencie jak tylna przerzutka jest ustawiona na najmniejszej zębatce. W każdym bądź razie muszę szukać dalej, oby niskim kosztem.
bobiko
| 13:38 czwartek, 23 kwietnia 2015 | linkuj JEstem ciekaw, jak to bedzie w praktyce sprawować. bo następna wymiana bedzie wlasnei na HT2