Do Gniezna na sparingową szlakę...

Piątek, 22 maja 2015 · dodano: 22.05.2015 | Komentarze 1

Dzisiaj dzień wolny od pracy, ale od rana trochę obowiązków. Na rower udaje się wyskoczyć około godziny 16:30. Jakoś nie miałem weny na planowanie wyjazdu, w związku z tym pojechałem do Gniezna na stadion żużlowy obejrzeć sparing pomiędzy Startem, a rzeszowską Stalą zaplanowany na godzinę 18:00. Drużyna gnieźnieńska w dalszym ciągu preferuje jazdę na twardym torze, ale z roku na rok jest on chyba coraz twardszy. O ile po starcie do każdego biegu było znośnie...

..., o tyle na trzecim okrążeniu nie szło dosłownie oddychać. Tumany kurzu unoszące się nad całym stadionem i okolicami. Tak, to mnie więcej wyglądało...

Nie dotrwałem nawet do połowy zawodów i się zwinąłem. Zaczynałem powoli wyglądać, jakbym startował w jakimś maratonie MTB, gdzie na trasie jest kupa grząskiego piachu i kurzu. Jestem kibicem żużlowym praktycznie od dziecka, ale to co się wyprawia ostatnio na W25, woła o pomstę do nieba. Najlepiej niech wyleją beton i się ścigają, skoro musi być twardo, bo w takich warunkach jak dzisiaj nie da się komfortowo oglądać zawodów. Zastanawiałem się czy w niedzielę wybrać się na spotkanie z rybnickim ROW-em, czy może na Błękitną Pętlę do Jankowa Dolnego. Teraz już wiem, wybór padł na Jankowo Dolne.

Zanim wróciłem do domu poszwędałem się jeszcze chwilę po centrum Gniezna, po czym przez Wierzbiczany i Lubochnię śmignąłem na Trzemeszno.