Podskorzęcińskie fyrtle

Poniedziałek, 22 czerwca 2015 · dodano: 24.06.2015 | Komentarze 0

Od rana mały serwis. Trzeba było wyczyścić łańcuch, a następnie nasmarować. Przy okazji czyszczenie całego napędu i z grubsza zmycie kurzu z roweru po ostatniej wyprawie. Następnie rozkmina prognozy pogody. Wychodziło na to, że od godziny 14 spodziewane są opady deszczu z nasileniem się z upływem czasu. Nie zastanawiałem się, więc długo i koło godziny 13 ruszam chociaż troszkę pokręcić. Pojechałem w stronę Trzemżala. Tam można zaopatrzyć się w takie figurki...

Dalej pojechałem w stronę Słowikowa i dopadł mnie deszcz. Na szczęście zdążyłem się schować pod wiatą przystankową i przeczekałem 10-minutowy opad. Gdy się rozjaśniło ruszyłem dalej. Pojechałem na Skubarczewo, a stamtąd do lasów skorzęcińskich. W lesie wykręciłem na ścieżkę, którą wcześniej nie jeździłem. Okazało się, że wyjechałem w pole koło ambony w Kinnie. Z Kinna przez Ostrowite Prymasowskie dotarłem w okolice Sokołowa i dalej lasem przez ćwierdzińskie fyrtle na Krzyżówkę. Stamtąd już prosto na Trzemeszno. Poza małym opadem w Słowikowie udało się wkomponować w okienko pogodowe i coś pojeździć. Człowiek siedzi na urlopie, a pogoda za oknem masakra. I to w czerwcu :-/