Skorzęcin

Piątek, 26 czerwca 2015 · dodano: 26.06.2015 | Komentarze 2

Na dzisiejsze popołudnie umówiłem się z Kubą. Ja ruszyłem z Trzemeszna, a Kuba z Gniezna. Już na krótkim odcinku DK 15 ciśnienie podniósł mi kierowca autokaru na niemieckich rejestracjach, który praktycznie się o mnie otarł i musiałem uciekać na miękkie pobocze. Nie wiem czy spojrzał w lusterko po wyprzedzeniu mnie, ale pokazałem mu by stuknął się w czółko. Dalej pojechałem przez Wymysłowo i Kalinę. Jeszcze przed Kaliną szykuje się kolejny teren pod żwirownię. Zwiezione są już pierwsze maszyny i postawiony kantorek. Z Kubą spotkałem się w pobliżu przejazdu kolejowego. Nie było jakoś konkretnego pomysłu gdzie jechać, więc pomknęliśmy do Skorzęcina. Tam już całkiem sporo ludzi. Ze Skorzęcina pojechaliśmy pokręcić się trochę po lasach, a następnie przez Kinno, Ostrowite Prymasowskie, Krzyżówkę i Lubochnię pomknęliśmy na Wierzbiczany. Tam się rozstaliśmy i każdy pojechał w swoją stronę. W drodze powrotnej na chwilę zatrzymałem się przy nowo powstającej żwirowni, aby zobaczyć co tam się na chwilę obecną dzieje. Terenu strzeże widocznie jakiś nadgorliwy ochroniarz, bo po chwili od razu wyskoczył z kantorka :-D Ciekawy jestem kiedy ruszy wydobycie żwiru, bo jeśli wywrotki będą dojeżdżały z rejonu przejazdu kolejowego na DK 15 lub okolicy Rudek, to trzeba będzie skorygować część trasy dojazdowej do pracy. Nie mam zamiaru przeprawiać się w tumanach kurzu między wielkimi autami za kierownicami, których siedzą niejednokrotnie kierowcy nie mający wyrozumienia dla rowerzysty. Zdjęć z dzisiejszej wycieczki nie będzie - jakoś nie miałem weny na uwiecznienie czegokolwiek :-D

| 21:38 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Tak, tam przed Kaliną ten ochroniarz. Stanąłem na drodze, a on momentalnie wyleciał z kantorka. Myślałem, żeby fotkę strzelić, ale ostatecznie odpuściłem, bo kto wie co mu tam w głowie siedziało :-D
| 19:29 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Tam przed Kaliną taki nerwowy ochroniarz ze żwirowni jest?
Ciężarówki pewnie będą jeździły starą trasą z wyjazdem w okolicach betonki, więc naszej trasy do pracy nie powinni zepsuć.