Środa, 29 lipca 2015 · dodano: 30.07.2015 | Komentarze 2

Po urlopie trochę się pozmieniało na drodze do/z pracy. Wyjazd w Gnieźnie ze Wschodniej w Roosevelta już zamknięty i trzeba się przebijać chodnikiem na zamkniętym odcinku. Jakby tego było mało trwa remont torowiska w kierunku Trzemeszna. Aktualnie prace trwają w pobliżu przejazdów kolejowych i pewnie kwestią czasu jest, gdy zostaną zamknięte. Mam tylko nadzieję, że ktoś ogarnięty pomyśli i nie zamknie obu przejazdów na raz. Uciążliwe są ciągniki wywożące stare podkłady kolejowe w okolicy Wierzbiczan, które zajmują praktycznie całą szerokość drogi. W dodatku, gdy wracałem z pracy musiałem zrobić przymusowy postój na skrócie terenowym na Wierzbiczanach, bowiem jak opętany gnał tam jeden z ciągników wiozący podkłady. Narobił takiej kurzawy, że zanim ta opadła minęło kilka minut. Od strony świetlicy droga już jest zryta, a to dopiero początek prac przy torowisku. Okoliczni mieszkańcy powinni zainterweniować, bo nie po to równali sobie dziurawą drogę, by ta została w mgnieniu oka zryta. Przecież ciągniki mogą jeździć równym asfaltem nie szkodząc nikomu, robiąc ledwie jakieś 300 metrów więcej. Tak, więc trochę uciążliwości pojawiło się na drodze do/z pracy, z którymi w najbliższym czasie trzeba będzie sobie radzić. Jakby tego było mało przed samym Wymysłowem mijałem kolesia, który polował na sarnę. Ta siedziała schowana w zbożu, a ten stał sobie samochodem na drodze i z wyciągniętą lufą czekał. Nie wiem czy tak można, czy nie powinno się to odbywać w lesie, bowiem ja jako użytkownik drogi poczułem się zagrożony.

| 20:08 wtorek, 4 sierpnia 2015 | linkuj sebekfireman - dość sprawnie im to idzie, więc kto wie. Teraz są w rejonie stacji w Jankowie i jeżdżą te wszystkie auta tą ścieżką koło stawów i dalej na Kalinę. Trzy grupy tam zaobserowałem, z Zielonej Góry, łódzkiego i Strabag od dróg, czyli przejazdy kolejowe. Pewnie jak z urlopu wrócisz, to będą zakłócać ład w okolicach Wymysłowa.
| 19:08 poniedziałek, 3 sierpnia 2015 | linkuj Widzę że wiedziałem kiedy wziąć urlop. Jak mi się skończy urlopowanie to mam nadzieję że ogarną cały etap torowiska w tym rejonie.