Do pracy / z pracy (mgła w roli głównej)

Środa, 4 listopada 2015 · dodano: 04.11.2015 | Komentarze 1

Wstałem rano, spojrzałem za okno i wokół biało. Szadź na lewo i prawo. Uszykowałem się do pracy i w drogę. Z racji białych kolorów za oknem zabrałem ze sobą aparat, licząc po drodze na jakieś ciekawe ujęcia. I się przeliczyłem. Ledwo wjechałem do centrum miasta, a po szadzi, ani śladu. Dalej było niewiele lepiej. Co nieco szło tylko zaobserwować między Wymysłowem, a Kaliną. Wszechobecna była za to mgła...

Na drzewach szadzi brak, ale przy gruncie szło co nieco dojrzeć...

Między Wierzbiczanami, a Gnieznem pierwszy raz tej jesieni jazda z temperaturą poniżej zera...

Do pracy dojechałem nieco oszroniony, bowiem opadająca mgła zamarzła :-D Z pracy rzecz jasna po zmroku. Mgła miejscami była tak gęsta, że w miejscach nie oświetlonych widziałem praktycznie białą ścianę. Śmignąłem szybko ulicą Orcholską i schowałem się do lasu. W ten sposób nie musiałem się martwić o to, że kierowcy samochodów mogą mnie nie zauważyć, bądź też zauważyć w ostatniej chwili. Z lasu wyjechałem w okolicy Grabowa, które także było spowite mgłą...

Dalej przez Jastrzębowo i Niewolno do Trzemeszna.