Gniezno i okolice

Piątek, 6 listopada 2015 · dodano: 06.11.2015 | Komentarze 1

Dzisiaj dzień wolny, ale trzeba było pojechać do pracy przypilnować demontażu banera reklamowego. W sumie nic z tego nie wyszło, bo demontaż miał ruszyć o 10, po czym na miejscu dowiedziałem się, że demontaż będzie, ale nie wcześniej niż o 12. W południe też jakoś nikt się nie kwapił do roboty, więc straciłem tylko 2 godziny czasu w wolnym dniu i trochę nerwów na słownych przepychankach. Gdybym ja miał tak pracować, bez zaangażowania i totalnej organizacji pracy, to już dawno zwolnionoby mnie. Trzeba było, więc drogę powrotną sobie co nieco urozmaicić i się choć trochę zrelaksować :-P Wcześniej w drodze do pracy zajrzałem zobaczyć jak wygląda wiata, która była stawiana w okolicach Smolar. Wszystko jest już ukończone i wygląda całkiem solidnie...

Droga powrotna przez Szczytniki Duchowne i dla odmiany przez Kędzierzyn i N.W.N. Dalej pojeździłem po lesie i nawet udało się złapać trochę słońca. W lesie dzisiaj natknąłem się na takie oto kolorowe drzewka...

I drzewka przez żółte okulary...

Pokręciłem się jeszcze po wierzbiczańskich lasach i przez Miaty wróciłem do Trzemeszna. Zanim wszedłem do domu, zajrzałem na plac budowy podwórka Nivea...

Wszystkie urządzenia już stoją, trwają jeszcze prace związane z adaptacją trawnika i ogrodzeniem. Trochę późno to wszystko, ale dzieciaki będą miały mnóstwo frajdy :-)