Lasy Skorzęcińskie i nogi z waty

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 1

Na dzisiaj zaplanowałem sobie objazd trasy tegorocznego Winter Race. Wstępnie umówiłem się z chłopakami z GKKG, że dołączę do nich w lesie gdzieś między Lubochnią i Krzyżówką. Zajechałem na miejsce, czekałem, ale chłopaków nie było widać. Po chwili na horyzoncie ukazał się samotnie jadący Darek Łukasiewicz. Reszta ekipy prawdopodobnie zdążyła chwilę wcześniej przemknąć. We dwójkę, więc pojechaliśmy razem stronę Skorzęcina. Będąc już w lasach skorzęcińskich dołączył do nas Radek Jaskulski, który z Gniezna wyjechał później niż cała reszta. Darek pojechał spokojnie pokręcić się po lesie, a my z Radkiem kontynuowaliśmy objazd trasy. Muszę przyznać, że dwie zmiany wprowadzone w porównaniu z rokiem ubiegłym dodają smaczku, ale i są bardziej wymagające. Wspomnę tylko, że w drodze powrotnej miałem już nogi z waty i Radek w zasadzie mnie holował :D Spora dawka terenu w połączeniu z brakiem jazdy z mojej strony w ostatnim czasie sprawiły, że forma jest bliska zeru. Dawno się tak nie namordowałem. Chęci były na szybszą jazdę, ale nogi zastrajkowały i nie dało się nic zrobić. Teraz nie pozostaje nic innego jak wziąć się za systematyczną jazdę i powrót do dyspozycji z zeszłego roku :-)