Test nawigacji

Czwartek, 19 maja 2016 · dodano: 19.05.2016 | Komentarze 5

Dzisiaj przed południem założyłem w końcu nawigację i postanowiłem ją przetestować w terenie. Najpierw montaż na kierownicy. Początkowo chciałem nawigację założyć na mostku, jednak się nie dało. Musiałbym ją mieć ustawioną w poziomie. W związku z tym konieczne było przeniesienie na mostek licznika i założenie nawigacji bezpośrednio na kierownicy...

Po uporaniu się z elementami kokpitu ruszyłem w teren. Miałem ochotę pojeździć po lesie, więc skierowałem się do Powidzkiego Parku Krajobrazowego. Dojazd przez Krzyżówkę i Sokołowo do Skorzęcina, gdzie zajrzałem oczywiście na molo...

Ze Skorzęcina pomknąłem do Wylatkowa, oczywiście przyjemnym singlem z kładką...

W dalszym ciągu kontynuowałem jazdę terenem jadąc w kierunku Skubarczewa i dalej kierując się w stronę Grubego Dębu, przy którym zrobiłem krótką przerwę...

Dalej jazda przez Orchówek, wcześniej nie znaną ścieżką. Następnie przez Gałczynek, Słowikowo, Jerzykowo oraz Ostrowite i Zieleń wróciłem do Trzemeszna. Wrażenia z jazdy z nawigacją pozytywne, będzie teraz można pośmigać po wcześniej nie uczęszczanych ścieżkach :-)

| 22:39 wtorek, 24 maja 2016 | linkuj Mam uchwyt oryginalny Garmina zakupiony u autoryzowanego przedstawiciela, póki co wszystko jest w porządku :-)
bobiko
| 07:32 poniedziałek, 23 maja 2016 | linkuj @Maniek - to mozesz zapytać sie Marcina, jak pewnego razu Dakota wypięła się i gdyby nie sznurek to ją by zgubił. Ale z drugiej strony Uziel75 miał oryginalny garminowski to nic mu złego sie nie działo - więc kwestia dobrego solidnego uchwytu.
| 22:35 niedziela, 22 maja 2016 | linkuj Sebek - wiatr był, ale w granicach przyzwoitości jakieś 3-4 m/s. Nawigacja leżała w szufladzie od listopada, ale zimą jakoś nie było okazji do założenia.

Bobiko - patrzyłem na te uchwyty, ale cena mnie lekko zniechęciła. Póki co Dakota trzyma się dobrze, a trochę pojeździłem po wertepach.
bobiko
| 19:46 niedziela, 22 maja 2016 | linkuj Wiedz, że niebawem licznik wyleci z kokpitu rowerowego. Polecam kupić taki uchwyty, który pozwoli na montaż na mostku oraz wytrzyma wszelkie wertepy. Ja do swojej Dakoty kupiłem amerykańskiej firmy i rzeczywiście jest mocny skurwysyn;)
| 04:59 piątek, 20 maja 2016 | linkuj Wczoraj tak bezwietrznie było że jezioro tak spokojne? Ile nawigacja czekała na założenie?