Rajd Sylwestrowy

Sobota, 31 grudnia 2016 · dodano: 01.01.2017 | Komentarze 4

Ostatni dzień roku, to udział w krótkim Rajdzie Sylwestrowym. Postanowiliśmy razem z Kacprem i Karolem w ten oto sposób zakończyć tegoroczny sezon. Zbiórka tradycyjnie na Placu Kosmowskiego. Planowany start był na godzinę 9:00, ale z racji awarii sprzętu jednego z uczestników, ruszyliśmy z ponad 20-minutowym poślizgiem. Trasa wiodła przez Miaty w kierunku Krzyżówki. Aby było troszkę ciekawiej wykręciliśmy w las...

Dojechaliśmy do Krzyżówki i dalej lasem kierowaliśmy się w kierunku Lubochni...

Do samej Lubochni nie dotarliśmy, bowiem punktem docelowym były Kujawki, gdzie dotarliśmy przyjemnym skrótem. Na Kujawkach rozpaliliśmy ognisko i odbyło się wspólne pieczenie kiełbasek...

Po konsumpcji wznieśliśmy toast lampką (kubeczkiem) szampana i życzyliśmy sobie udanego Nowego Roku 2017 :-) Po chwili lenistwa ruszyliśmy w drogę powrotną. Jako, że czas mieliśmy bardzo dobry, zdecydowaliśmy się pojechać na wierzbiczańską skarpę. Dla wielu uczestników była to nowość. Odwiedzili to miejsce po raz pierwszy i nie kryli zadowolenia z zastanego krajobrazu...

Dalsza część trasy wiodła obrzeżami Kaliny i dalej przez Wymysłowo w kierunku DK15. Przecięliśmy krajówkę, dostaliśmy się do Rudek i stamtąd nowiutką ścieżką rowerową prosto do Trzemeszna. Nowa ścieżka jest całkiem przyjemna, brakuje tylko estetycznych detali w postaci zieleni, drzewek, itp., ale to zapewne zostanie zrealizowane wiosną. Na mecie rajdu pożegnaliśmy się, raz jeszcze życząc sobie pomyślności w Nowym Roku. W ten oto sposób zakończony został kolejny sezon (rok) rowerowy. Podsumowanie minionego roku w osobnym temacie ;-)