• Temperatura -2.0°C

Przy zapadającym zmierzchu

Środa, 1 lutego 2017 · dodano: 03.02.2017 | Komentarze 4

Na środowe popołudnie umówiłem się z Kacprem. W zasadzie to zbliżał się już wieczór, bowiem ruszyliśmy krótko przed zachodem słońca. Ze względu na trudne warunki w terenie padło na wariant 100% asfaltowy. Pojechaliśmy przez Zieleń, Trzemżal i Mijanowo w kierunku Wylatowa. Zmarzłem trochę ze względu na zimny wiatr ze wschodu, ale w Wylatowie nastąpiła zmiana kierunku i było już dużo lepiej. Szybko przemknęliśmy krótkim odcinkiem DK 15 i przez Wydartowo pojechaliśmy w kierunku Kruchowa. Liczyłem, że uda zrobić się fajne ujęcie zachodzącego słońca, ale te dzisiaj przechytrzyło wszystkich i nim zaszło schowało się za chmurami. Z Kruchowa pojechaliśmy jeszcze do Grabowa, stamtąd do Jastrzębowa i przez Kozłowo wróciliśmy do Trzemeszna. Ostatnie kilometry to jazda niedawno oddaną do użytku ścieżką rowerową, która już się rozpada!!! Terminy, złe przygotowanie podłoża, niewłaściwe materiały, coś tu musiało nie zagrać i zrobiono to na odpierdol!!! Zdjęcia zrobiłem jeszcze za dnia, a dokładniej do południa, gdy byłem z dzieckiem na spacerze. Wygląda to nieciekawie. Są sporej długości pęknięcia...

Są też mniejsze, ale już z nieco większymi szczelinami...

Zgłosiłem fakt do gminy, zobaczymy jakie podejmą kroki. Niewątpliwie trzeba te wady usunąć, bo w przeciwnym wypadku będą się one powiększać, a poruszanie się ścieżką może narażać na niebezpieczeństwo.

| 12:34 poniedziałek, 6 lutego 2017 | linkuj Jest odpowiedź ze strony gminy:

"Za utrzymanie ścieżki rowerowej odpowiada GDDKiA Poznań. Budowa ścieżki rowerowej na odcinku od zakładu Paroc do Rudek realizowana była przez GDDKiA Poznań w ramach Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych ( PLMN). Powyższa sprawa została już wcześniej zgłoszona do zarządcy czyli GDKKiA. Sytuacja ta została przez GDDKiA poddana analizie, trwają przeglądy techniczne mające na celu stwierdzenie przyczyn uszkodzeń (czy uszkodzenia powstały w wyniku najechanie ciężkiego sprzętu podczas prac zimowych, czy tez w wyniku jakiś błędów powstałych podczas realizacji). W okresie wiosennym zostaną usunięte wszystkie nieprawidłowości – taką informację otrzymaliśmy od GDDKiA Poznań."

Czyli co, by się nie działo na ścieżce, trzeba uderzać prosto do GDDKiA. Gmina nie ma z tą ścieżką nic wspólnego.
| 23:09 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj Sebek - cisza, nabrali wody w usta. O odśnieżaniu miałem odpowiedź na drugi dzień, a teraz ani be, ani me. Pewnie sami nie wiedzą co z tym fantem zrobić. Jedno jest pewne, nawet jak wjechał cięższy sprzęt z barierkami, to moim zdaniem nie powinno się to wydarzyć. Zrozumiałbym, gdyby wjechał na to tir. Ale dostawczak z barierkami, śmiechu warte.
grigor86
| 21:06 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj Jakiś Ty szczegółowy :-)))
| 12:44 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj Dostałeś jakiś odzew z gminy?