Zwierząt na drodze ciąg dalszy... (do pracy / z pracy)

Środa, 22 marca 2017 · dodano: 22.03.2017 | Komentarze 0

Do pracy rankiem przez Wymysłowo, Kalinę i Wierzbiczany. Na odcinkach terenowych trochę grząsko po wczorajszej ulewie, ale tragedii nie było. Powrót wieczorem przez Dębówiec, Strzyżewo Paczkowe, Kozłowo i Rudki. Ostatnio mam "szczęście" do zwierząt na drodze i nie inaczej było tym razem. Najpierw trafił się zając w okolicach rzeki Wełny, który sam nie wiedział gdzie uciekać mając z jednej strony drogi samochód, a z drugiej mnie. Tutaj było bezpiecznie, ale w rejonie Kozłowa już nie. Jechałem szutrowym odcinkiem blisko krawędzi, aby uniknąć kałuż, aż tu nagle metr przede mną z krzaków wyskoczył lis, przecinając mi drogę. Szybka reakcja, naciśnięcie klamek i lis mógł biec dalej. Jakby wrażeń było mało dosłownie sto metrów dalej ten sam numer. Różnica była tylko taka, że drogę przed samym kołem przeciął kot. Nie ma bata, jak to dalej będzie tak wyglądało, to pokiereszuję jakiegoś zwierzaka, albo ono mnie. Czas chyba pomyśleć o dobrym ubezpieczeniu :D Dalsza droga już bez przygód.