Otwarcie sezonu rowerowego z GKKG

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 2

Na niedzielę zaplanowane było przez GKKG otwarcie sezonu rowerowego w Gnieźnie. Dla mnie rzecz jasna sezon trwa cały rok, ale umownie tak nazwany został ten event. Z Trzemeszna ogólnie wybrało się siedem osób: Asia, Maciej, Kacper, Karol, Krzychu, Grzegorz i ja. Co ciekawe dotarliśmy tam niemal osobno. Grzegorz pojechał wcześniej mając coś do załatwienia, a Kacper z Karolem wybrali wariant jazdy przez Kozłowo. Asia z Maciejem i Krzychem pojechali krajówką przy niedzielnym, znikomym ruchu. Ja mając szereg obowiązków w domu wyjechałem najpóźniej, krótko po godzinie 11 i pomknąłem przez Miaty, terenem przez Wymysłowo, Kalinę i dalej asfaltem przez Wierzbiczany. Na gnieźnieńskim Rynku byłem pięć minut przed czasem. Ogólnie zebrało się sporo cyklistów w liczbie około 60 osób. Najpierw krótka przemowa prezesa GKKG, której wszyscy bacznie wysłuchali...

Następnie wspólne, pamiątkowe foto...

Po ogarnięciu spraw organizacyjnych znaczna większość ruszyła w stronę Skorzęcina....

Z początku tempo było mocno rekreacyjne, tak aby grupa jechała razem. Do Lubochni większość jechała razem. Po wjeździe do lasu trochę się to rozerwało, a w tyle zostały osoby mające węższe koła, czy też słabszą kondycję. Pojechaliśmy przez Krzyżówkę, Gaj i tam prosto w las. Część grupy (na co dzień startującej w maratonach MTB) mocniej depnęła, w związku z czym przyjazd na molo w Skorzęcinie rozciągnął się nieco w czasie...

Spotkaliśmy tam też część gnieźnieńskiej ekipy Bikestats. Pogawędziliśmy chwilę i zebraliśmy się w drogę powrotną. Tutaj już większa część grupy trzemeszeńskiej pojechała swoją trasą przez Sokołowo, Ćwierdzin i Miaty. W mieście mając jeszcze chwilę czasu, dokręciłem do siedemdziesiątki. To była udana niedziela, pogoda dopisała, noga podawała, towarzystwo było w porządku, a na wieczór polska reprezentacja ograła Czarnogórę :)

P.S. Zdjęcia dzięki uprzejmości gniezno24.com oraz GKKG :) Relacja z imprezy także na stronie: Gniezno24.com