Powidzki Park Krajobrazowy

Poniedziałek, 24 lipca 2017 · dodano: 26.07.2017 | Komentarze 1

Poniedziałek od rana, to kręcenie po Powidzkim Parku Krajobrazowym w towarzystwie Kacpra i Krzycha. Trasa wiodła przez Gaj i dalej lasy skorzęcińskie. Następnie przejazd singielkiem i kładką do Wylatkowa. Kładka jest w coraz gorszym stanie i strach nią już jeździć. Z Wylatkowa pojechaliśmy do Smolników Powidzkich, następnie rejon "Grubego Dębu", Sadówiec, Osówiec i Suszewo. Przejechaliśmy między jeziorami: Suszewskim, Kownackim i cisnęliśmy dalej. Poruszaliśmy się przyjemnymi rewirami, by dotrzeć do Budzisławia Kościelnego. Stamtąd do Anastazewa i ponownie leśnymi duktami w rejonie Skrzynki. Po kilku minutach zawitaliśmy w Kosewie, gdzie nad jeziorem Powidzkim zrobiliśmy krótką przerwę...

Jachty stacjonujące u brzegu...

Następnie pojechaliśmy do Giewartowa, gdzie w miejscowym markecie uzupełniliśmy zapas płynów. Po dłuższej przerwie ruszyliśmy dalej i kierowaliśmy się na drugą stronę jeziora. Między Posadą, a Polanowem zrobiliśmy krótki postój przy torach kolejowych...

Nasze rumaki...

Po krótkim postoju pomknęliśmy prosto do Powidza, gdzie zrobiliśmy małą rundkę po promenadzie i dalej przez Witkowo, Miroszkę i Miaty dotarliśmy do Trzemeszna. Wyszła przyjemna stówka z małym haczykiem. Szkoda, że najbliższe dni zapowiadają się deszczowo, bo chęci do jazdy sporo :-P