Lasy Królewskie i test reanimowanego błotnika

Wtorek, 6 lutego 2018 · dodano: 06.02.2018 | Komentarze 0

Po glebie w dniu wczorajszym postanowiłem zreanimować uszkodzony błotnik. Miałem wstępny plan jak tego dokonać, a potrzebna była do tego tylko dłuższa śruba. Zakupiłem ją w południe i wziąłem się za robotę. Kilka minut, drobna przeróbka i błotnik zamiast mocowania na prowadnicy, która została wyłamana zawisł na dłuższej śrubie, która jednocześnie konieczna jest do montażu uchwytu w widelcu. Po robocie przebrałem się i pojechałem nieco pokręcić testując nowe mocowanie. Najpierw zrobiłem rundkę po mieście celem sprawdzenia, czy patent się sprawdził i czy czasem nie zgubię błotnika...

Następnie pomknąłem schować się w Lasy Królewskie. W okolicach Gościeszynka totalna rozpierducha. Wycinka po sierpniowej nawałnicy trwa w najlepsze, ale jeszcze sporo połamanych drzew leży...

Z Gościeszynka pojechałem do Gościeszyna, a następnie przez Ochodzę, Jastrzębowo i Kozłowo wróciłem do Trzemeszna. Reanimowany błotnik przetrwał, więc mam nadzieję, że jakiś czas jeszcze posłuży. A tak wygląda jego nowe mocowanie...

Teraz minimum trzy dni przerwy w jeździe z uwagi na natłok obowiązków w pracy. A dalej, oby pogoda dopisywała i pozwalała na przyjemną jazdę ;-)