Urlopik 7/9 - 2000 km w miesiącu, czyli tyle co na północną Saharę :-)

Wtorek, 31 lipca 2018 · dodano: 08.08.2018 | Komentarze 3

Ostatni dzień lipca i kolejny dzień urlopu, ale dla mnie dzień szczególny. Tak sobie knułem plan, gdzie pojechać i przeglądając mapę wpadła mi w oko pewna wioska, o czym za moment. Z Przyjezierza ruszyłem w kierunku północno-zachodnim, jadąc przez Gębice i Kwieciszewo. Z Kwieciszewa miałem już bardzo blisko do Kunowa, gdzie znajduje się nieczynny most kolejowy...

Na most nie wjeżdżałem, bowiem tory są mocno zarośnięte. Byłem w tym miejscu już kilka razy i zawsze jakoś dało się przejechać, ale teraz musiałbym mieć chyba ze sobą kosę. Z Kunowa pojechałem do Szczeglina. W kierunku Mogilna rozlegał się przyjemny widok, a w tle można było zaobserwować starą wieżę ciśnień...

Jadąc dalej dotarłem do Dąbrówki, by po kilkuset metrach wbić się do lasu. O ile w lesie droga była całkiem przyzwoita, o tyle po wyjeździe z niego trzeba było przebijać się przez trawę pokrytą poranną rosą...

Tym sposobem dotarłem do wioski o wymownej nazwie Sahara. Dlaczego tam mnie koła zaprowadziły? A no dlatego, że w lipcu udało mi się wykręcić ponad 2000 km, a to mniej więcej tyle, co na północną część pustyni Sahara...

Szkoda, że nie ma tam tablicy z nazwą miejscowości, ale uwieczniłem to chociaż za pomocą śladu GPS :-D Swoją drogą nie przypuszczałem, że uda mi się kiedyś wykręcić taką liczbę kilometrów w jednym miesiącu. Niemniej, jest to dla mnie rekord, który coś mi się zdaje, że już nie zostanie pobity. Chyba, że na emeryturze, gdy będę miał więcej czasu :-D Z Sahary pojechałem do Strzelna drogą nr 255 przejeżdżając między jeziorami: Bronisławskim i Pakoskim...

Ze Strzelna prosto do Miradza, a stamtąd przyjemnym lasem do Przyjezierza. Tym sposobem w pełni zadowolony mogłem udać się z rodziną plażować i korzystać z pięknej pogody, a wieczorkiem złotym trunkiem uczcić pokonanie bariery 2000 km  w miesiącu :-)