Urlopik 8/9 - wokół jeziora Ostrowskiego

Środa, 1 sierpnia 2018 · dodano: 09.08.2018 | Komentarze 1

Kolejny dzień urlopu i kolejny trip. Na ten dzień zaplanowałem objechanie jeziora Ostrowskiego na około. Z Przyjezierza ruszyłem lasem w kierunku Wysokich Mostów. Tam wbiłem się w las nieco głębiej licząc na ciekawe widoki na jezioro, jednak nic bardziej mylnego. Coraz to bardziej zarośnięte ścieżki i gęste zarośla zmusiły mnie, do odpuszczenia eksploracji wschodniego brzegu jeziora. Nie zrażając się tym pomknąłem dalej przez Mlecze, w kierunku Kosakowa. Tam ponownie wbiłem się w las licząc na ciekawe widoki. Jednak i zachodnia strona jeziora jest ciężko dostępna. Jezioro co prawda ujrzałem, ale przez zarośla...

Następnie trochę jazdy lasem i między polami i dotarłem do Bielska. Przejechałem miejscowość i ponownie skierowałem się do lasu. Na wysokości Ostrowa trafiłem na mały fragment z dostępem do jeziora...

Dalej dojechałem do Ostrowa, gdzie kończy się zachodni brzeg jeziora i kontynuowałem jazdę wzdłuż wschodniego brzegu. Tutaj jednak sporo prywatnych działek spowodowało, że postanowiłem lasem pomknąć w stronę Przyjezierza. Generalnie liczyłem na więcej, jeśli chodzi o atrakcje widokowe podczas tego tripa, ale linia brzegowa jest trudno dostępna, więc trzeba było zadowolić się tym co jest. Niemniej, miałem w zanadrzu jeszcze jedno miejsce, do którego chciałem się dostać, jednak to cel na osobny wypad :-P