Maniek1981 Trzemeszno
Km w terenie: 12637.80 km (12.69%)
Czas na rowerze: 162d 04h 06m
Średnia prędkość: 25.58 km/h
===>>> Więcej o mnie <<<===
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Sierpień16 - 0
- 2024, Lipiec10 - 0
- 2024, Czerwiec10 - 0
- 2024, Maj2 - 0
- 2024, Kwiecień1 - 0
- 2024, Marzec1 - 0
- 2024, Luty1 - 0
- 2024, Styczeń2 - 0
- 2023, Grudzień6 - 0
- 2023, Listopad2 - 0
- 2023, Wrzesień2 - 0
- 2023, Sierpień23 - 0
- 2023, Lipiec27 - 0
- 2023, Czerwiec14 - 0
- 2023, Maj14 - 0
- 2023, Kwiecień9 - 0
- 2023, Marzec4 - 1
- 2023, Luty6 - 0
- 2023, Styczeń11 - 0
- 2022, Grudzień8 - 0
- 2022, Listopad9 - 0
- 2022, Październik11 - 0
- 2022, Wrzesień24 - 0
- 2022, Sierpień23 - 0
- 2022, Lipiec24 - 0
- 2022, Czerwiec21 - 0
- 2022, Maj12 - 0
- 2022, Kwiecień7 - 0
- 2022, Marzec14 - 1
- 2022, Luty3 - 0
- 2022, Styczeń6 - 0
- 2021, Grudzień3 - 0
- 2021, Listopad3 - 0
- 2021, Październik17 - 0
- 2021, Wrzesień30 - 0
- 2021, Sierpień27 - 0
- 2021, Lipiec14 - 2
- 2021, Czerwiec21 - 0
- 2021, Maj15 - 0
- 2021, Kwiecień12 - 0
- 2021, Marzec15 - 0
- 2021, Luty9 - 0
- 2021, Styczeń10 - 2
- 2020, Grudzień11 - 4
- 2020, Listopad9 - 4
- 2020, Październik11 - 3
- 2020, Wrzesień20 - 3
- 2020, Sierpień12 - 12
- 2020, Lipiec9 - 4
- 2020, Czerwiec17 - 5
- 2020, Maj15 - 15
- 2020, Kwiecień20 - 21
- 2020, Marzec18 - 8
- 2020, Luty2 - 0
- 2020, Styczeń6 - 6
- 2019, Grudzień13 - 13
- 2019, Listopad12 - 0
- 2019, Październik20 - 11
- 2019, Wrzesień29 - 6
- 2019, Sierpień19 - 4
- 2019, Lipiec18 - 11
- 2019, Czerwiec17 - 8
- 2019, Maj19 - 18
- 2019, Kwiecień18 - 2
- 2019, Marzec15 - 17
- 2019, Luty8 - 4
- 2019, Styczeń13 - 11
- 2018, Grudzień9 - 8
- 2018, Listopad13 - 24
- 2018, Październik17 - 23
- 2018, Wrzesień17 - 6
- 2018, Sierpień15 - 19
- 2018, Lipiec29 - 31
- 2018, Czerwiec17 - 5
- 2018, Maj20 - 7
- 2018, Kwiecień20 - 12
- 2018, Marzec14 - 7
- 2018, Luty8 - 4
- 2018, Styczeń8 - 2
- 2017, Grudzień11 - 6
- 2017, Listopad12 - 25
- 2017, Październik14 - 20
- 2017, Wrzesień17 - 14
- 2017, Sierpień17 - 26
- 2017, Lipiec20 - 33
- 2017, Czerwiec24 - 26
- 2017, Maj20 - 26
- 2017, Kwiecień16 - 10
- 2017, Marzec14 - 12
- 2017, Luty12 - 24
- 2017, Styczeń14 - 27
- 2016, Grudzień7 - 10
- 2016, Listopad6 - 2
- 2016, Październik7 - 5
- 2016, Wrzesień21 - 7
- 2016, Sierpień10 - 4
- 2016, Lipiec15 - 4
- 2016, Czerwiec14 - 6
- 2016, Maj19 - 20
- 2016, Kwiecień7 - 8
- 2016, Marzec13 - 7
- 2016, Luty8 - 8
- 2016, Styczeń5 - 5
- 2015, Grudzień17 - 18
- 2015, Listopad15 - 10
- 2015, Październik16 - 20
- 2015, Wrzesień24 - 16
- 2015, Sierpień27 - 27
- 2015, Lipiec23 - 12
- 2015, Czerwiec23 - 34
- 2015, Maj20 - 25
- 2015, Kwiecień13 - 22
- 2015, Marzec17 - 29
- 2015, Luty16 - 14
- 2015, Styczeń11 - 26
- 2014, Grudzień8 - 11
- 2014, Listopad10 - 6
- 2014, Październik24 - 18
- 2014, Wrzesień17 - 2
- 2014, Sierpień14 - 2
- DST 38.24km
- Czas 01:09
- VAVG 33.25km/h
- VMAX 48.24km/h
- Kalorie 1718kcal
- Podjazdy 112m
- Sprzęt Qba Pomykacz
- Aktywność Jazda na rowerze
Przedsobotni rozruch + testy
Piątek, 2 sierpnia 2019 · dodano: 07.08.2019 | Komentarze 0
W piątkowe późne popołudnie zjechałem do domu z urlopu, bowiem na sobotę miałem zaplanowany start w kolejnym ultramaratonie. Żeby było ciekawie na szosówce nie jeździłem miesiąc czasu (ostatni raz podczas wyjazdu na Hel). Powodem był oczywiście zacisk sztycy, o którym wspominałem we wcześniejszych wpisach. Element jest niedostępny nawet u producenta w Niemczech, co dla mnie jest karygodne (na przyszłość będę się tej marki wystrzegał jak ognia). Zmuszony zostałem, by działać na własną rękę i w związku z tym uszkodzony element wysłałem na południe Polski celem dorobienia nowego. Udało się wyrobić z czasem i kilka dni przed startem nowy element do mnie dojechał. Z uwagi na urlop nie miałem kiedy go przetestować, więc na szybko musiałem to zrobić dzień przed startem...
Nowy element wygląda solidnie. W stosunku do oryginału zostało zastosowane więcej materiału, co znacząco powinno przełożyć się na trwałość. Oprócz zacisku przetestowałem też nową oponę. Poprzednia uległa uszkodzeniu nadspodziewanie szybko. Nowa opona to Continental GP 5000, następca chwalonej GP 4000 IIs...
Krótki test wypadł pozytywnie. Po powrocie pozostało pakowanie klamotów, bowiem wyjazd na ultramaraton w sobotę wczesnym rankiem.
Nowy element wygląda solidnie. W stosunku do oryginału zostało zastosowane więcej materiału, co znacząco powinno przełożyć się na trwałość. Oprócz zacisku przetestowałem też nową oponę. Poprzednia uległa uszkodzeniu nadspodziewanie szybko. Nowa opona to Continental GP 5000, następca chwalonej GP 4000 IIs...
Krótki test wypadł pozytywnie. Po powrocie pozostało pakowanie klamotów, bowiem wyjazd na ultramaraton w sobotę wczesnym rankiem.
Kategoria Szosowo
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!